تور كوشي آداسي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 34
دیروز : 20
افراد آنلاین : 1
همه : 6009
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس
هتل بزرگ داريوش كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Dariush Grand Hotel

هتل داريوش كيش Kish Dariush Grand Hotel يكي از هتل هاي 5 ستاره نام آشنا جزيره كيش است كه در سال 1380 در ساحل شرقي بنا شده است. هتل داريوش كيش در 4 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوييت زيبا و مجلل آماده استقبال و سرويس دهي به گردشگران تور كيش مي باشد و تمامي اتاق ها با نماي رو به دريا و رو به جزيره داراي تهويه مطبوع،حمام اختصاصي،تلويزيون با 32 كانال مختلف و... مي باشند. هتل داريوش كيش در زميني به وسعت دويست و بيست هزار متر مربع و و با معماري هخامنشي و منحصر به فرد خود تاريخ ايرانيان را به رخ مي كشد. هتل داريوش كيش به جز اتاق ها و سوييت هاي داخل ساختمان اصلي چندين سوييت در محوطه هتل نيز دارد كه از نظر سرويس دهي با اتاق هاي ديگر تفاوتي ندارند و ميتوانند از خدمات هتل استفاده نمايند.هتل داريوش كيش در قسمت شرقي جزيره واقع شده است و به مراكز خريد همچون بازار پرديس 1 و 2 ،مركز تجاري كيش و ساير مراكز خريد كيش نزديك مي باشد. ميهمانان تور كيش ميتوانند از صرف وعده صبحانه در رستوران هتل داريوش كيش لذت ببرند و همچنين رستوران هاي آپادانا و پاسارگاد هتل  در ادامه از خدمات هتل همچون زمين تنيس،استخر و سونا،سالن بدنسازي،دوچرخه سواري،پكيج هاي گردشگري و... استفاده نمايند، همچنين هتل داريوش كيش در ساحل اختصاصي خود داراي يك كلوب دريايي براي گردشگران تور كيش مي باشد و ميتوانند از تفريحات دريايي همچون غواصي،جت اسكي و... استفاده نمايند. هتل داريوش كيش داراي دو رستوران به نام هاي آپادانا و پاسارگاد ميباشد و با انواع غذاهاي فرنگي و دريايي آماده پذيرايي از مسافران تور كيش مي باشد و وعده هاي ناهار هتل رايگان نمي باشد و گردشگران مي بايست قبل از ورود نسبت به رزرو وعده هاي ناهار خود اقدام نمايند. هتل داريوش كيش براي آن دسته از مسافراني كه قصد سهولت در رفت و آمد و چك اين فرودگاهي را دارند سرويس ويژه CIP ارائه مي دهد. به طور كلي هتل داريوش كيش گردشگران متعددي را جذب ميكند و همه ساله ميزبان صدها گردشگر و مسافر تور كيش مي باشد.

هتل ايران كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Iran Hotel

هتل ايران كيش Kish Iran Hotel جز هتل هاي 5 ستاره نوساز مي باشد كه در سال 1393 در قلب جزيره كيش آغاز به فعاليت نموده است. هتل ايران كيش با زيربناي دوازده هزار متر مربع با 8 طبقه و 128 واحد مدرن و زيبا كه حدود 22 واحد آنها سوييت مي باشد آماده پذيرايي از مسافران تور كيش مي باشد. هتل ايران كيش داراي معماري منحصر به فرد مي باشد به طوري كه دو ساختمان هتل در طبقه همكف و هفتم به يكديگر متصل گرديده اند و اين هتل يكي از معدود هتل هاي جزيره كيش است كه به صورت هوشمند ساخته شده است و تمامي اتاق هاي هتل ايران كيش با دو نماي رو به دريا و جزيره مجهز به اينترنت بي سيم،سيستم تهويه مطبوع مركزي،تلويزيون هوشمند(IPTV)،تلفن VOIP و... مي باشد. هتل ايران كيش با توجه به موقعيت مناسب خود نزديك به مراكز خريد و تجاري جزيره كيش مي باشد. رستوران هتل با سرو انواع غذاهاي ايراني و فرنگي با كادري مجرب آماده ميزباني از ميهمانان تور كيش مي باشد و همچنين كافي شاپ هتل ايران كيش با انواع نوشيدني ها در خدمت ميهمانان هتل مي باشد. استخر مجموعه ورزشي هتل ايران كيش با فضايي دلنشين و مدرن همراه با جكوزي،سونا خشك و بخار و... آماده سرويس دهي به ميهمانان تور كيش هتل مي باشد و باشگاه بدنسازي هتل هم شعبه باشگاه اكسيژن تهران مي باشد كه با تجهيزات مدرن فعاليت ميكند. هتل ايران كيش به يك سالن براي برگزاري جلسات و همايش ها با ظرفيت پذيرايي 120 نفر نيز مجهز مي باشد.

هتل شايان كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Shayan Hotel

هتل شايان كيش Kish Shayan Hotel يكي از هتل هاي قديمي 5 ستاره جزيره كيش است كه در سال 1388 به گروه هتل هاي پارس پيوست. هتل شايان كيش در زميني به وسعت حدود پنجاه هزار متر مربع در بهترين منطقه جزيره كيش واقع در روبروي اسكله تفريحي كيش بنا شده است. اين هتل در 4 طبقه و در مجموع با 193 واحد اقامتي شامل 82 اتاق دو تخته،28 اتاق سه تخته،32 اتاق دوبلكس،30 سوييت ساحلي،2 ويلاي ساحلي،8 سوييت رويال،1 سوييت رويال دوبلكس با نماهاي رو به دريا و رو به جزيره آماده استقبال از گردشگران تور كيش مي باشد. هتل شايان كيش با موقعيت عالي خود به اكثر بازارها و مراكز تجاري جزيره كيش و همچنين ساير جاذبه هاي ديدني كيش نزديك مي باشد. اين هتل داراي چندين رستوران مي باشد كه با انواع غذاهاي دريايي و فرنگي آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش مي باشد و از جمله رستوران ها مي توان رستوران شمبلير،رستوران لوشاتو،رستوران قارچ،سفره خانه سنتي و... را نام برد. هتل شايان كيش يكي از قديمي ترين هتل هاي كيش ميباشد كه در سال 1351 شمسي ساخته شده و سال هاي اخير به طور كامل بازسازي شده است و يكي از هتل هاي با كيفيت جزيره كيش مي باشد.

هتل شايگان كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Shaygan Hotel

هتل شايگان كيش Kish Shaygan Hotel با درجه بندي 5 ستاره جز هتل هاي قديمي و خوب كيش است كه در سال 1381 شمسي در زميني به وسعت هزار و پانصد متر مربع در مركز جزيره كيش بنا شده است. هتل شايگان كيش در 6 طبقه و در مجموع با 130 اتاق زيبا و سوييت هاي رويال مجهز به جكوزي با نماي مشرف به دريا آماده پذيرايي از گردشگران تور كيش مي باشد. اين هتل در موقعيتي مناسب واقع شده است به طوري كه فاصله هتل شايگان كيش تا اسكله تفريحي و اكثر مراكز خريد و بازارهاي جزيره كيش و تالار شهر و... نزديك مي باشد. رستوران هتل شايگان كيش با وعده صبحانه بوفه در صبح ها و با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي و فست فود در رستوران هاي مختلف خود آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش مي باشد.هتل شايگان كيش داراي استخر سرپوشيده،سونا و جكوزي ، سالن بيليارد و خدمات ديگر مي باشد كه مسافران تور كيش در صورت تمايل مي توانند از انها استفاده نمايند و همچنين هتل شايگان كيش مجهز به سالن همايش با ظرفيت 180 نفر و ميتينگ روم با ظرفيت 15 نفر براي برگزاري جلسات ميهمانان تور كيش مي باشد. هتل شايگان كيش در سال 1392 آخرين بازسازي خود را انجام داده است و در سال 2011 ميلادي به عنوان بهترين هتل در زمينه خدمات هتلداري و پذيرايي موفق به اخذ لوح زرين و تنديس طلايي از سازمان جهاني گردشگري اسپانيا UNWTO شده است.

هتل ترنج كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Toranj Hotel

هتل ترنج كيش Kish Toranj Hotel در حال حاضر يكي از بهترين هتل هاي 5 ستاره كيش و اولين هتل دريايي ايران است كه در سال 1394 در سواحل شمال غربي جزيره كيش بنا شده است. هتل ترنج كيش با 100 عدد سوئيت منحصر به فرد خود كه بر روي آب هاي خليج هميشه فارس واقع شده اند از گردشگران ويژه تور كيش استقبال ميكند كه اين واحدهاي اقامتي با متراژهاي 40 ، 60 و 120 متري با اسكله چوبي به طول 1 كيلومتر به يكديگر متصل شده اند. از ويژگي هاي خاص سوييت هاي هتل ترنج كيش مي توان به كف شيشه اي تمام سوييت ها اشاره كرد كه ميهمانان تور كيش مي توانند از داخل سوييت، كف دريا را تماشا كنند و همچنين براي رفاه حال مسافران تور كيش رفت و آمد در هتل با ماشين هاي گلف صورت مي گيرد. هتل ترنج كيش به دليل استفاده از مواد اوليه و طراحي دوستدار محيط زيست، اولين و تنها هتل ايران مي باشد كه موفق به دريافت تنديس دوستدار و حامي محيط زيست گرديده است. مسافران تور كيش مي توانند در طول سفر خود از صرف وعده هاي غذايي در رستوران بين المللي،فست فود،كافي شاپ و... هتل ترنج كيش با نمايي از غروب و طلوع آفتاب در دريا نهايت لذت را ببرند. همچنين لازم به ذكر مي باشد كه هتل ترنج كيش در دو فاز طراحي شده است كه فاز اول (بر روي آب مي باشد) كه تكميل گرديده و فاز دوم بر روي ساحل مي باشد كه در حال تكميل شدن است. هتل ترنج كيش يكي از بهترين و لوكس ترين هتل هاي جزيره كيش است كه مسافران تور كيش در صورت رزرو اين هتل مي توانند از خدمات ترانسفر رفت و برگشتVIP هتل ترنج كيش استفاده نمايند.


امتیاز:
 
بازدید:
[ ۷ دى ۱۳۹۵ ] [ ۱۲:۱۳:۴۸ ] [ ليدا ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب