تور كوشي آداسي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 6
دیروز : 3
افراد آنلاین : 2
همه : 6607
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس
سرزمين طلايي در شرق جهان كه پر است از معبدهاي رنگ‌به‌رنگ، قشنگ و چشم‌گير در وسط جزيره‌ها، جنگل‌ و كوه‌هاي سبز و آبي كه در همين روزهاي سرد پاييزي آب و هوايي آرام، معتدل و دلنشين بهاري دارد اكنون كه سال‌هاست نامي آشنا براي گردشگران پاييزي است. اينجا سرزميني ديدني به اسم تايلند است.
آژانس مسافرتي مقتدر سير تابان پس از بررسي‌هاي دقيق تور تايلند را به مسافران خوش‌سفر خويش پيشنهاد مي‌كند كه از ميان فصل زرد و نارنجي به دنياي آرام سبز و آبي سرزمين شرق بروند و تجربه‌اي جذاب از اين سفر داشته باشند. اگر براي رفتن به اين نقطه‌از جهان برنامه‌ريزي و يا انسجام هم دشوار باشد اين امكان هستي دارد كه به‌ محض فراهم آمدن فرصت با تور لحظه آخري تايلند راهي اين سرزمين شوند.
بانكوك؛ بانك موزه‌ها و گالري‌هاي هنري
براي رسيدن به اين دنياي زيبا و يا همان مهد هنر و موزه‌هاي زيباي تور بانكوك بهترين انتخاب است. در قرن هجدهم ميلادي، ديرينكده ملي بانكوك، بزرگ‌ترين مجموعه هنر و مصنوعات تايلندي ساخته شد. اين ديرينكده پربازديد، توسط سلطان راما پنجم گشايش شد كه در آن عتيقه‌جات و هدايايي كه از پدر خويش دريافت كرده بود را به نمايش گذاشت. در بين يادگارها و اشياي اين موزه مي‌توان به مجموعه‌هاي جالب در هنرهاي تزئيني و مجموعه‌ي قومي دربرگيرنده سلاح‌هاي چيني، گنجينه‌هاي طلا، سنگ‌هاي قيمتي، ماسك‌هاي خون، عروسك‌ها، سراميك، لباس و منسوجات، صنايع‌دستي و آلات موسيقي سنتي از جنوب آسيا اشاره كرد
همان‌طور كه موزه‌ها و آثار هنري اين شهر بسيار جذاب و ديدني است، كاخ‌هاي سلطنتي هم معماري ويژه‌اي دارد كه ديد آنها مهم است. قصر سلطنتي ويمانمك، بزرگ‌ترين ساختمان عالم است كه به‌طور كامل از تيكه‌هاي طلايي ساخته شده است. اين ساختمان در پشت انجمن ملي واقع شده است. كاخ ويمانمك پيش درآمد در كوه سيچنگ در ايالت چنبوري پيمان داشت اما در سنه ۱۹۰۰ به پروانه سلطان راما پنجم، در كاخ دسيت و اخيراً هم بدست ملكه بازسازي شد.در اين كاخ علاوه بر مبلمان عتيقه، ظروف، ظروف چيني، عكس‌هاي كهنه و خاطراتي از پسينيان سلسله‌ي پادشاهان (۱۸۶۸ - ۱۹۱۰) نيز وجود دارد. نكته‌ي مهم هم اين است كه بسياري از اتاق‌ها همچنان فضاي گذشته را حفظ كرده‌اند.
سرزمين مشتري‌مدارترين هتل‌هاي دنيا
در اين شهر علاوه بر همان معماري سنتي كه سال‌هاست به بهترين شكل حفظ و نگهداري شده است، بهترين و مدرن‌ترين هتل‌هاي گيتي هم وجود دارد. مردم از سراسر جهان كه در اين شهر اقامت كرده‌اند ويژه‌ترين هتل‌ها جهان را به‌دليل دكوراسيون دروني متفاوت، خدمات مناسب و مشتري‌مداري منحصربه فرد در بانكوك ديده‌اند و به آن راي داده‌اند. به‌طوريكه بيش از ۱۰ هتل اين شهر در فهرست بهترين هتل‌هاي ساتل ۲۰۱۷ ديده مي‌شود.
هتل Oriental Residence گرد از مشهورترين هتل‌هاي بانكوك است. اگر به پيگيري يك اقامتگاه فرح‌بخش و عالي هستيد اين هتل با نزديكي به دو مركز خريد بازرگاني Siam و Silom انتخاب فوق‌العاده‌اي است. دور الي بعيد استخر شيك آن تخت‌هاي استراحت و آلاچيق‌هاي رويايي قرار داده شده است، علاوه بر اينها در اين هتل دو رستوران شيك با آشپزهاي بين‌المللي هستي دارد الي غذاي باب گرايش همه‌ي گردشگران جهان را آماده كنند.
پاتايا؛ مهد مراقبه و مديتيشن
اگر موزه‌ها و آثار هنري بي‌نظير بانكوك روحيه‌ي هنري شما را تكميل كرده، راهي پاتايا شويد. اين شهر در تقرب بانكوك است با اتوبوس ۲ ساعت اغلب گذرگاه نيست. اينجا علاوه بر اينكه دنياي فستيوال‌ها و جشن‌هاي تايلند است از نگاه مردمان  مراقبه و مديتيشن بهشت آرامش هم هست. معبد «وانسانگ وارارام» كه گرداگردش را فضاهاي سبز، باغچه‌ها و باغ‌ها، درياچه‌هاي كبير و كوچك و ساختمان‌هايي با معماري‌هاي چشم‌نواز و دل‌نواز فراگرفته يگانه از اين مكان‌هاي مقدس است كه اهل مراقبه، مديتيشن و يوگا از مدعوين ابديت اينجا هستند. درستي اين است كه اين معبد از مهمترين مراكز مديتيشن تايلند است و در اينجا هر روز هم دوره‌هاي آموزشي كوتاه‌مدت مديتيشن براي علاقه‌مندان و توريست‌ها برگزار مي‌شود.
با اينكه اهالي  مراقبه و مديتيشن پاتايا را بهشت روي زمين مي‌دانند، اما در كنار اين مكان‌هاي آرام، فستيوال‌ها و جشن‌هاي آن هم بسيار نامي و شگفت‌انگيز است. معمولا گردشگران با شناخت از اين برنامه‌ها در فصل‌هاي ويژه‌ي فستيوال‌ها براي سفر به اينجا برنامه‌ريزي مي‌كنند. فستيوال رنگ‌ها يگانه از مشهورترين جشن‌هاي اين شهر است كه آدم‌ها روي هم رنگ مي‌پاشند و همديگر را رنگارنگ مي‌كنند.
پوكت؛ جزيره‌اي سبز با شن‌هاي سفيد
يكي ساير از انتخاب‌هاي شما در سفر به تايلند مي‌تواند تور پوكت باشد. پوكت جادوي خوش رنگ آسيا، با رنگ‌هاي دلنواز و آرامش تقسيم است. ملت پوكت، همرنگ سرزمينشان هستند، جنس آفتاب و باد و ابرهاي آن را مي‌شناسند و سوغاتشان لبخندي است كه در دل كل به يادگار مي‌ماند. بهتر است رهسپار اينجا شويد لغايت رنگ درياها و مزه‌ي غذاهاي دريايي با ادويه‌هاي تند و بازي روشنايي و آفتاب را تجربه كنيد.
در اينجا شما فقط درختان سبز و دريايي سبزآبي، تميز و زلال مي‌بينيد. پس برنامه‌هاي ويژه‌اي براي لذت بردن شما از همه‌ي اين زيبايي‌ها پيش‌بيني شده است. مي‌توانيد با تورهاي يك يا چند روزه و يا حتي كرايه‌ي ماشين، خط ساحلي پوكت را ببينيد و يا اصلا به‌جاي ماشين با قايق خويش ميهمان جزيره‌هاي آرام و ناشناخته‌ي كناره پوكت شويد. مثلا ناخاناي جزيره‌اي در شمال شرق پوكت، جزيره‌ي تربيت مرواريد است. با سفر به اين جزيره مي‌توانيد از باغ تربيت مرواريد آن ديدن كنيد و اگر علاقه‌مند بوديد مرواريد بخريد. همچين كنار اين جزيره يگانه از سواحل بي‌نظير است كه در آب‌هاي شفافش مي‌توانيد غواصي كنيد درحاليكه شناي ماهي‌ها و ساير آبزيان را با چشمانتان به راحتي مي‌توانيد ببينيد.
كرابي؛ بندر ورزش‌هاي آبي
جزيره‌هاي زيبا و منظره‌هاي به‌ يادماندني در اين سرزمين خيلي بسيار است ولي پس از پوكت، كرابي هم يكي از ديدني‌ترين آنها است. كرابي شهر بندري تايلند است كه تقريبا  به ۱۳۰ جزيره را در خود جاي ديتا است. اين شهر، شهر آزمودن ناشناخته‌هاست. شهر ماجراجويي‌ها. در كرابي مي‌توانيد سوار قايق شويد و دل به دريا بزنيد، مي‌توانيد غواصي كنيد، مي‌توانيد صخره‌نوردي را تجربه كنيد، مي‌توانيد موج‌سواري كنيد البته كه همه‌ي امكانات ورزش‌هاي آبي در اين شهر بندري فراهم است. در كرابي محال است حوصله‌تان راز برود و يا موعد دير بگذرد! در اين شهر همه‌چيز برايتان آنقدر زود مي‌گذرد كه دست فرجام براي انجام همه‌ي تفريح‌ها و ديد جزيره‌هاي بكرش وقت مختصر مي‌آوريد.
زيبايي شگفت‌انگيز تايلند در ساحل آب و هواي معتدل و دائم بهاري آن كه كيفيت سفر شما متفاوت‌تر از سفرهاي ساير است. سفر به اين نقطه به شما اين امكان را مي‌دهد كه هم در كنار بازديد از بهترين و زيباترين موزه‌هاي هنري و يا مكان‌هاي مقدس با طراحي و معماري‌هاي بي همتا در آب‌هاي زلال آبي اقيانوس و يا شن‌هاي سفيد و داغ ذيل آفتاب آرام باشيد و به‌دور از فكر و يا برنامه‌هاي روزانه استراحت كنيد. اين شرايط بي‌مثال شايد در كمتر جايي به اندازه‌ي تايلند اينقدر در دسترس باشد. براي همين انتخاب بسياري از ايراني‌ها براي تعطيلات عيد تور تايلند نوروز 97 است كه بعد از جشن شروع سنه نو، با روحيه‌اي سرزنده و دلشاد به پيشواز روزهاي پيش‌روي خويش بروند.
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ] [ ۰۳:۵۵:۲۲ ] [ ليدا ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب