تور كوشي آداسي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 62
دیروز : 1
افراد آنلاین : 2
همه : 6926
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس
هتل سورينت صدف كيش  Kish Sorinet Sadaf Hotel

هتل سورينت صدف كيش Kish Sorinet Sadaf Hotel يكي از هتل هاي 4 ستاره تاپ جزيره كيش است كه در سال 1381 بنا شده است و در سال 1390 با يك بازسازي كلي شامل نوسازي كلي اتاق ها و تجهيزات به گروه هلدينگ سورينت قشم پيوست. هتل سورينت صدف كيش با استانداردهاي بين المللي جهانگردي در زميني به وسعت پانزده هزار متر مربع به شكل ظاهري صدف، در نزديكي ميدان اميركبير و روبروي دانشگاه كيش واقع شده است.  هتل سورينت صدف كيش داراي 55 اتاق و سوييت زيبا و مدرن در سه طبقه مي باشد و محل اقامت مناسبي براي گردشگران تور كيش مي باشد. رستوران هتل سورينت صدف كيش واقع در طبقه زيرين هتل با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش مي باشد و همچنين كافه لانژ (كافه مرواريد) هتل سورينت صدف كيش با انواع چاي،قهوه و... به صورت 24 در حال خدمات دهي به گردشگران تور كيش مي باشد. لابي هتل سورينت صدف كيش با طراحي و دكوراسيون زيبا و نقش و طرح ايراني خود در كف و سقف لابي فضاي دلنشيني را براي اقامت ميهمانان تور كيش ايجاد كرده است. گردشگران و مسافران تور كيش مي توانند براي برگزاري جلسات خود از سالن كنفرانس هتل سورينت صدف كيش با ظرفيت 50 نفر با تمام امكانات صوتي و تصويري استفاده نمايند.

هتل پارميدا كيش  Kish Parmida Hotel

هتل پارميدا كيش Kish Parmida Hotel يكي از هتل هاي 5 ستاره نوساز كيش است كه در سال 1393 پس از بازسازي با درجه بندي 4 ستاره به 5 ستاره ارتقا پيدا كرده و در مركز جزيره كيش واقع شده است. هتل پارميدا كيش در 4 طبقه و در مجموع با 81 اتاق و سوييت زيبا و تميز همراه با امكانات و تجهيزات مدرن آماده پذيرايي از گردشگران تور كيش مي باشد. لابي هتل پارميدا كيش با ظرفيت پذيرايي 75 نفر و وجود كافي شاپ آمده استقبال از مسافران تور كيش مي باشد. هتل پارميدا كيش با موقعيت خوب خود به اكثر مراكز تفريحي و گردشگري جزيره كيش همچون مركز تجاري كيش،كارتينگ كيش،اسكله تفريحي كيش و... نزديك مي باشد و همچنين پارك شهر كيش روبروي هتل واقع شده است. سه رستوران هتل پارميدا كيش با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي با آشپزهاي حرفه اي و مجرب خود آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش مي باشد و همچنين كافي شاپ هتل پارميدا كيش به صورت 24 ساعته به ميهمانان تور كيش هتل خدمات رساني ميكند. سالن هاي جلسات و همايش هتل پارميدا كيش مكان مناسبي براي برگزاري جلسات و ضيافت هاي ميهمانان تور كيش مي باشد. هتل پارميدا كيش با توجه به نرخ مناسب اقامت و كيفيت خدمات ، يكي از هتل هاي پرتردد جزيره كيش مي باشد.

هتل سورينت مريم كيش  Kish Sorinet Maryam Hotel

هتل سورينت مريم كيش Kish Sorinet Maryam Hotel يكي از هتل هاي 5 ستاره با كيفيت جزيره كيش ميباشد كه در سال 1390 به گروه هتل هاي سورينت پيوست. هتل سورينت مريم كيش در جنوب شرقي ميدان اميركبير بنا شده است و در 4 طبقه و در مجموع با 56 اتاق و سوئيت زيبا و مدرن از جمله سوييت هاي جونيور،لوكس و پرزيدنشيال آماده استقبال از گردشگران تور كيش مي باشد. فاصله هتل سورينت مريم كيش با توجه به مركزيت هتل تا اكثر مراكز تفريحي و تجاري همچون اسكله تفريحي كيش،تالار شهر،مراكز خريد مرواريد،بازارهاي پرديس و... بسيار كوتاه مي باشد به طوري كه مسافران تور كيش مي توانند در فصول مناسب و در هواي مطبوع جزيره مسيرها را پياده طي نمايند. رستوران هتل سورينت مريم كيش با طبخ انواع غذاهاي دريايي و فرنگي آماده پذيرايي از مسافران تور كيش مي باشد و همچنين كافه لانژ هتل بصورت 24 ساعته خدمات دهي ميكند. شايان ذكر است كه هتل سورينت مريم كيش در سال 1383 ساخته شده است و از سال 1390 كه به مجموعه هتل هاي سورينت پيوسته به طور كامل بازسازي شده است و جز معدود هتل هاي كيش است كه از تكنولوژي كنترل هوشمند (BMS) استفاده ميكند و در كنار هتل سورينت مريم كيش ساخت يك ساختمان ديگر با هدف گسترش هتل و ارتقا خدمات رساني طرح ريزي شده است.

هتل شايگان كيش  Kish Shaygan Hotel

هتل شايگان كيش Kish Shaygan Hotel با درجه بندي 5 ستاره جز هتل هاي قديمي و خوب كيش است كه در سال 1381 شمسي در زميني به وسعت هزار و پانصد متر مربع در مركز جزيره كيش بنا شده است. هتل شايگان كيش در 6 طبقه و در مجموع با 130 اتاق زيبا و سوييت هاي رويال مجهز به جكوزي با نماي مشرف به دريا آماده پذيرايي از گردشگران تور كيش مي باشد. اين هتل در موقعيتي مناسب واقع شده است به طوري كه فاصله هتل شايگان كيش تا اسكله تفريحي و اكثر مراكز خريد و بازارهاي جزيره كيش و تالار شهر و... نزديك مي باشد. رستوران هتل شايگان كيش با وعده صبحانه بوفه در صبح ها و با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي و فست فود در رستوران هاي مختلف خود آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش مي باشد.هتل شايگان كيش داراي استخر سرپوشيده،سونا و جكوزي ، سالن بيليارد و خدمات ديگر مي باشد كه مسافران تور كيش در صورت تمايل مي توانند از انها استفاده نمايند و همچنين هتل شايگان كيش مجهز به سالن همايش با ظرفيت 180 نفر و ميتينگ روم با ظرفيت 15 نفر براي برگزاري جلسات ميهمانان تور كيش مي باشد. هتل شايگان كيش در سال 1392 آخرين بازسازي خود را انجام داده است و در سال 2011 ميلادي به عنوان بهترين هتل در زمينه خدمات هتلداري و پذيرايي موفق به اخذ لوح زرين و تنديس طلايي از سازمان جهاني گردشگري اسپانيا UNWTO شده است.

هتل پارميس كيش  kish Parmis Hotel

هتل پارميس كيش Kish Parmis Hotel يكي از هتل هاي 5 ستاره خوب و مجهز جزيره كيش است كه در سال 1385 در مركز شهر كيش افتتاح گرديد. هتل پارميس كيش در زميني به وسعت هفده هزار و پانصد متر مربع و در 9 طبقه بنا شده است و در مجموع با 152 اتاق ، 14 سوئيت ، 2 پنت هاوس مجلل آماده سرويس دهي به مسافران تور كيش مي باشد. هتل پارميس كيش با توجه به موقعيت عالي خود به مراكز خريد و گردشگري تنها هتل 5 ستاره كيش است كه تا اين حد به مراكز خريد و گردشگري كيش نزديك مي باشد. هتل پارميس كيش يكي از مجهزترين هتل هاي كيش مي باشد كه ميهمانان تور كيش در مدت اقامت خود ميتوانند از 4 رستوران هتل پارميس كيش با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي و رستوران سنتي لذت ببرند و همچنين هتل پارميس كيش داراي استخر و سونا، سالن بيليارد ، آرايشگاه زنانه و مردانه و... مي باشد كه مسافران تور كيش در صورت تمايل ميتوانند از برخي خدمات هتل  بصورت رايگان استفاده نمايند. هتل پارميس كيش داراي يك سالن گفتگو و يك سالن همايش مي باشد كه آماده برگزاري جلسات و سمينارهاي گردشگران تور كيش است.

مطالب مرتبط :

 

تور كيش نوروز 96


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۰۱:۴۸:۲۴ ] [ ليدا ]

هتل كارتون استانبول

هتل كارتون استانبول يكي از هتل هاي لوكس و 4 ستاره مي باشد كه در منطقه بيوقلو شهر استانبول واقع شده است. اين هتل زيبا تنها 2 دقيقه با ميدان تكسيم كه يكي از مهم ترين ميدان هاي استانبول مي باشد فاصله دارد.هتل كارتون استانبول به دليل نزديكي به مراكز خريد و فرهنگي هر ساله پذيراي زيادي از گردشگران تور استانبول مي باشد. 

 امكانات هتل كارتون استانبول :

هتل كارتون استانبول داراي 127 اتاق مي باشد كه اتاق ها با دكوراسيون خاص و ويژه اي طراحي شده اند. از امكانات اتاق ها مي توان به تلويزيون صفحه تخت ، يخچال ، مبلمان شيك ، تخت خواب هاي نرم و... اشاره كرد. گردشگران تور استانبول نوروز 96 مي توانند در رستوران هتل انواع غذاهاي تركي ، بين المللي و ... را سفارش داده و سرو كنند. 

 خدمات هتل كارتون استانبول :

خدمات خشكشويي و لباسشويي ، پذيرش 24 ساعته ، خدمات ويژه معلولين و ....

 

 

جهت رزرو و خريد تور استانبول و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

هتل گرين پارك تكسيم استانبول

هتل گرين پارك تكسيم استانبول يكي از بهترين هتل هاي 4 ستاره مي باشد كه در ميدان تكسيم استانبول كه يكي از مهم ترين ميدان هاي شهر استانبول مي باشد واقع شده است. اين هتل لوكس در سال 1995 ميلادي براي گردشگران تور استانبول بنا گرديده است. هتل گرين پارك تكسيم استانبول به دليل نزديكي به مناطق توريستي هر ساله پذيراي زيادي از گردشگران تور استانبول مي باشد. اين هتل با فرودگاه بين المللي آتاتورك تنها 20 كيلومتر فاصله دارد.

امكانات هتل گرين پارك تكسيم استانبول :

هتل گرين پارك تكسيم استانبول داراي 8 طبقه و 81 اتاق و 6 سوئيت را دارا مي باشد. از امكانات اتاق ها مي توان به يخچال ، مبلمان ، تخت خواب هاي بزرگ ، تلويزيون و .... اشاره كرد. اين هتل داراي 2 رستوران مي باشد كه انواع غذاهاي تركي و بين المللي براي توريست هاي تور استانبول در اين رستوران ها طبخ مي شود. توريست هاي تور استانبول مي توانند در سالن تناسب اندام هتل ساعاتي را به ورزش بپردازند. 

ديگر امكانات و خدمات هتل گرين پارك تكسيم استانبول :

فضاي سبز ، پارك مخصوص كودكان ، زمين تنيس ، صندوق امانات و .....

 

 

 

جهت رزرو و خريد تور استانبول و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

هتل تكسيم گونن استانبول

هتل تكسيم گونن استانبول هتلي شيك و 4 ستاره مي باشد كه در قلب شهر استانبول واقع شده است و با ميدان تكسيم كه يكي از مهم ترين ميدان هاي شهر استانبول مي باشد تنها 110 متر فاصله دارد. اين هتل زيبا در سال 2009 ميلادي براي گردشگران تور استانبول بنا گرديده است.  

امكانات هتل تكسيم گونن استانبول :

هتل تكسيم گونن استانبول داراي 157 اتاق مي باشد كه اتاق ها داراي امكاناتي مي باشند. از جمله امكانات اتاق ها مي توان به تلويزيون ، مبلمان ، تخت خواب ، يخچال و .... اشاره كرد. توريست هاي تور استانبول مي توانند در رستوران هتل انواع غذاهاي تركي و بين المللي راسفارش داده و ميل كنند. از امكانات رفاهي كه هتل براي گردشگران تور استانبول در نظر گرفته است مي توان به اتاق ماساژ ، حمام تركي ، سالن تناسب اندام و .... اشاره كرد. 

ديگر امكانات و خدمات هتل تكسيم گونن استانبول :

ترانسفر فرودگاهي ، خدمات خشكشويي و لباسشويي ، سالن زيبايي ، صرافي و ....

 

 

 

 جهت رزرو و خريد تور استانبولو اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

 

هتل هيلتون بومونتي استانبول

هتل هيلتون بومونتي استانبول يكي از هتل هاي لوكس و 5 ستاره مي باشد كه در منطقه بومونتي شهر استانبول قرار گرفته است. اين هتل تا فرودگاه آتاتورك تنها 35 كيلومتر فاصله دارد و با منطقه تكسيم 3.5 كيلومتر فاصله دارد. 

امكانات هتل هيلتون بومونتي استانبول :

هتل هيلتون بومونتي استانبول داراي 829 اتاق مي باشد كه همه اتاق ها لوكس بوده و از امكاناتي برخوردار مي باشند. از جمله امكانات اتاق ها مي توان به تلويزيون صفحه تخت ، يخچال ، مبلمان شيك ، واي فاي و ...... اشاره كرد. گردشگران تور استانبول مي توانند در رستوران هاي هتل هيلتون بومونتي استانبول انواع غذاهاي محلي ، بين المللي و ... براي توريست هاي تور استانبول طبخ مي شود. از جمله امكانات رفاهي كه هتل براي گردشگران تور استانبول در نظر گرفته است مي توان به حمام تركي ، استخر سرپوشيده و روباز ، سالن تناسب اندام ، سونا و ..... اشاره كرد. 

 

 

 

جهت رزرو و خريد تور استانبول و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

هتل فورسيزن سلطان احمد استانبول

هتل فورسيزن سلطان احمد استانبول در منطقه توريستي سلطان احمد در سال 1919 ميلادي در استانبول بنا شده و در سال 2008 بازسازي شده است.اين هتل 5 ستاره درسال 2015 يكي از هتل‌هاي منحصر به فرد در نوع خود انتخاب شده است .اين هتل در 3 طبقه و با 65 اتاق و سوييت شيك و زيباي خود با معماري نئو كلاسيك آماده سرويس دهي به مسافران تور استانبول مي باشد.هتل فورسيزن سلطان احمد با مكان هاي تاريخي و توريستي شهر استانبول مانند مسجد اياصوفيه،كاخ توپكاپي،مسجد آبي و بازار بزرگ استانبول و... بسيار نزديك مي‌باشد.رستوران هتل با محيطي دلنشين و آرامش بخش در فضاي باز و بسته مكان مناسبي براي صرف وعده‌هاي غذايي مسافران تور استانبول مي‌باشد.

امكانات هتل فورسيزن سلطان احمد استانبول:

سالن بدنسازي، استخر و خدمات ماساژ ،رستوران بين المللي سرپوشيده و روباز،پذيرش شبانه روزي،پشتيباني از زبان شما،تهويه مطبوع،سيستم گرمايش،خدمات نظافت و خانه داري،باشگاه سلامتي،خدمات مراقبت و نگهداري از كودكان و... 

شما ميهمانان گرامي تور استانبول مي توانيد با همكاران ما در بخش رزرواسيون از طريق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نماييد.

مطالب مرتبط : 

 

تور استانبول نوروز 96


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۰۱:۴۶:۳۲ ] [ ليدا ]

هتل گلديس كيش

هتل گلديس كيش از هتل هاي 2 ستاره جزيره كيش مي باشد كه در سال 1369 در زميني به مساحت 6500 متر مربع براي گردشگران تور كيش احداث شده است. اين هتل تا فرودگاه تنها 10 دقيقه و با مركز شهر 5 دقيقه فاصله دارد. هتل گلديس كيش داراي اتاق هاي 2 تخته ، 3 تخته و 4 تخته مي باشد كه همه اتاق ها مجهز به يخچال ، تخت خواب ، تلويزيون و ... مي باشند. اين هتل براي گردشگران تور كيش داراي رستوران و فضاي سبز نيز مي باشد. 

 ديگر خدمات و امكانات هتل گلديس كيش :

لابي ، ميني بار ، كافي شاپ ، خشكشويي و ....

 

 

 

 جهت رزرو و خريد تور كيشو اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

 

 

هتل اليت كيش

هتل اليت كيش جز هتل هاي  دو ستاره جزيره زيباي كيش مي باشد كه اخيرا مورد بازسازي قرار گرفته است.از امتيازات اين هتل ميتوان به رستوران شيشه اي روي آب اشاره كرد كه جذابيت خاصي به زيبايي هاي اين هتل افزوده است. همچنين ميتوان مناسب بودن هزينه اقامت در اين هتل را جز مزيت هاي اين هتل در نظر گرفت. هتل اليت كيش از لحاظ موقعيت مكاني نزديك به  ساحل، بازارهاي پرديس و مرجان مي باشد و ميزبان شما مسافرين توركيش مي باشد.

جهت مشاوره و راهنمايي توركيش و  اطلاع از آخرين و ارزانترين قيمت لحظه آخري تور هاي كيش با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

 

 

هتل خيام كيش

هتل خيام كيش ازهتل هاي تك ستاره جزيره زيباي كيش است كه جز هتل هاي ويلايي مي باشد و در نوار ساحلي كيش قرار دارد. همچنين قابل توجه مسافراني كه به دنبال هتل ارزان و مناسب هستند مي باشند. از مزيت هاي اين هتل مي توان به نزديك بودن آن به مكان هاي ديدني ساحل و اسكله تفريحي اشاره كرد كه پذيراي مسافران تور كيش مي باشد.

هتل ققنوس كيش

هتل ققنوس كيش ازهتل هاي تك ستاره زيباي كيش است و داراي اتاق هاي 4 و 5 تخته مي باشد. هزينه پايين اين هتل نسبت به ساير هتل هاي موجود دركيش و همچنين مناسب بودن موقعيت مكاني اين هتل در مركز كيش از جمله مزيت هاي اين هتل محسوب مي شود. هتل ققنوس كيش از ساحل كيش، مركز خريد زيتون و فرودگاه به مدت 10 دقيقه فاصله دارد و ميزبان ميهمانان تور كيش مي باشد.اتاق هاي اين هتل داراي امكاناتي نظير تلويزيون lcd صفحه تخت،وسايل سرمايشي و گرمايشي، اتاق هاي نورگير و داراي مبل براي نشستن ميباشند.

آدرس :كيش، ميدان امير كبير، پشت هتل صدف، جنب هتل شايلي

هتل سان رايز كيش

 

هتل سان رايز كيش يكي از هتل هاي زيباي سه ستاره كيش مي باشد كه موقعيت مكاني بسيار مناسبى از لحاظ نزديكي به مراكز خريد خصوصا مركز خريد هاي پرديس 1 و 2 را دارد و مناسب افرادي كه علاقه مند به خريد كردن هستند مي باشد. اين هتل درسال 1383 بنا شده است و زميني به وسعت 2400 متر مربع كه داراي ساختماني با 4 طبقه كه هر طبقه 8 تا 10 سوئيت دارد و با داشتن اتاق هايي تميز، رنگ آميزي مناسب و اكثرا داراي منظره رو به درياي زيبا و هميشگي خليج فارس آماده پذيرايي از مسافران تور كيش مي باشد. 

آدرس : جزيره كيش، نوار سياحتي، روبروي مركز خريد پرديس

امكانات هتل سان رايز كيش:

هتل سان رايز كيش داراي امكاناتي همچون لابي، رستوران، كافي شاپ، آسانسور، سالن، كنفرانس، سيستم تهويه مطبوع، خدمات خانه داري، نمازخانه، فضاي سبز، سالن ورزشي، پاركينگ، اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، تاكسي سرويس، آژانس خدمات مسافرتي، صندوق امانات اختصاصي، پارك كودكان، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه و... مي باشد.

 

 

مطالب مرتبط : 

تور كيش نوروز 96


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۰۱:۴۵:۰۳ ] [ ليدا ]

هتل گلديس كيش

هتل گلديس كيش از هتل هاي 2 ستاره جزيره كيش مي باشد كه در سال 1369 در زميني به مساحت 6500 متر مربع براي گردشگران تور كيش احداث شده است. اين هتل تا فرودگاه تنها 10 دقيقه و با مركز شهر 5 دقيقه فاصله دارد. هتل گلديس كيش داراي اتاق هاي 2 تخته ، 3 تخته و 4 تخته مي باشد كه همه اتاق ها مجهز به يخچال ، تخت خواب ، تلويزيون و ... مي باشند. اين هتل براي گردشگران تور كيش داراي رستوران و فضاي سبز نيز مي باشد. 

 ديگر خدمات و امكانات هتل گلديس كيش :

لابي ، ميني بار ، كافي شاپ ، خشكشويي و ....

 

 

 

 جهت رزرو و خريد تور كيشو اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

 

 

هتل اليت كيش

هتل اليت كيش جز هتل هاي  دو ستاره جزيره زيباي كيش مي باشد كه اخيرا مورد بازسازي قرار گرفته است.از امتيازات اين هتل ميتوان به رستوران شيشه اي روي آب اشاره كرد كه جذابيت خاصي به زيبايي هاي اين هتل افزوده است. همچنين ميتوان مناسب بودن هزينه اقامت در اين هتل را جز مزيت هاي اين هتل در نظر گرفت. هتل اليت كيش از لحاظ موقعيت مكاني نزديك به  ساحل، بازارهاي پرديس و مرجان مي باشد و ميزبان شما مسافرين توركيش مي باشد.

جهت مشاوره و راهنمايي توركيش و  اطلاع از آخرين و ارزانترين قيمت لحظه آخري تور هاي كيش با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

 

 

هتل خيام كيش

هتل خيام كيش ازهتل هاي تك ستاره جزيره زيباي كيش است كه جز هتل هاي ويلايي مي باشد و در نوار ساحلي كيش قرار دارد. همچنين قابل توجه مسافراني كه به دنبال هتل ارزان و مناسب هستند مي باشند. از مزيت هاي اين هتل مي توان به نزديك بودن آن به مكان هاي ديدني ساحل و اسكله تفريحي اشاره كرد كه پذيراي مسافران تور كيش مي باشد.

هتل ققنوس كيش

هتل ققنوس كيش ازهتل هاي تك ستاره زيباي كيش است و داراي اتاق هاي 4 و 5 تخته مي باشد. هزينه پايين اين هتل نسبت به ساير هتل هاي موجود دركيش و همچنين مناسب بودن موقعيت مكاني اين هتل در مركز كيش از جمله مزيت هاي اين هتل محسوب مي شود. هتل ققنوس كيش از ساحل كيش، مركز خريد زيتون و فرودگاه به مدت 10 دقيقه فاصله دارد و ميزبان ميهمانان تور كيش مي باشد.اتاق هاي اين هتل داراي امكاناتي نظير تلويزيون lcd صفحه تخت،وسايل سرمايشي و گرمايشي، اتاق هاي نورگير و داراي مبل براي نشستن ميباشند.

آدرس :كيش، ميدان امير كبير، پشت هتل صدف، جنب هتل شايلي

هتل سان رايز كيش

 

هتل سان رايز كيش يكي از هتل هاي زيباي سه ستاره كيش مي باشد كه موقعيت مكاني بسيار مناسبى از لحاظ نزديكي به مراكز خريد خصوصا مركز خريد هاي پرديس 1 و 2 را دارد و مناسب افرادي كه علاقه مند به خريد كردن هستند مي باشد. اين هتل درسال 1383 بنا شده است و زميني به وسعت 2400 متر مربع كه داراي ساختماني با 4 طبقه كه هر طبقه 8 تا 10 سوئيت دارد و با داشتن اتاق هايي تميز، رنگ آميزي مناسب و اكثرا داراي منظره رو به درياي زيبا و هميشگي خليج فارس آماده پذيرايي از مسافران تور كيش مي باشد. 

آدرس : جزيره كيش، نوار سياحتي، روبروي مركز خريد پرديس

امكانات هتل سان رايز كيش:

هتل سان رايز كيش داراي امكاناتي همچون لابي، رستوران، كافي شاپ، آسانسور، سالن، كنفرانس، سيستم تهويه مطبوع، خدمات خانه داري، نمازخانه، فضاي سبز، سالن ورزشي، پاركينگ، اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، تاكسي سرويس، آژانس خدمات مسافرتي، صندوق امانات اختصاصي، پارك كودكان، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه و... مي باشد.

 

 

مطالب مرتبط : 

تور كيش نوروز 96


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۰۱:۴۴:۴۴ ] [ ليدا ]

هتل ديپلمات تفليس گرجستان

هتل ديپلمات تفليس گرجستان يكي از هتل هاي 3 ستاره مي باشد كه در منطقه تفليس شهر گرجستان واقع شده است. اين هتل در مجموع 20 اتاق را دارا مي باشد كه همه اتاق ها مجهز به تلويزيون ، يخچال ، مبلمان ، تخت خواب ، واي فاي و .... مي باشند. گردشگران تور گرجستان نوروز 96 مي توانند در رستوران هتل انواع غذاهاي بين المللي و گرجي راسفارش داده و ميل كنند. در ضمن كاركنان هتل مجرب بوده و به زبان هاي انگليسي و روسي تسلط كامل دارند و مي توانند بهترين خدمات را به گردشگران تور گرجستان ارائه دهند. هتل ديپلمات تفليس گرجستان داراي فروشگاه هاي زيادي نيز مي باشد. 

 

 

 جهت رزرو و خريد تور گرجستان و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

هتل لايك گرجستان 

هتل لايك گرجستان يكي از هتل هاي 3 ستاره منطقه تفليس شهر گرجستان مي باشد. اين هتل 3 ستاره تا تئاتر اپرا و باله تفليس 12 كيلومتر و تا فرودگاه 22 كيلومتر فاصله دارد. همچنين هتل لايك گرجستان به مراكز خريد نزديكي دارد و گردشگران تور گرجستان كه در اين هتل اقامت دارند به آساني مي توانند به اين مراكز دسترسي داشته باشند. 

امكانات هتل لايك گرجستان :

هتل لايك گرجستان داراي 18 اتاق مي باشد . از امكانات اتاق ها مي توان به تلويزيون ، مبلمان ، تخت خواب هاي بزرگ ، يخچال و ... اشاره كرد. توريست هاي تور گرجستان مي توانند در رستوران هتل انواع غذاهاي گرجي و اروپايي را سفارش داده و سرو كنند. همچنين هتل لايك گرجستان داراي اتاق بيليارد و ميز تنيس براي گردشگران تور گرجستان مي باشد.

ديگر امكانات و خدمات هتل لايك گرجستان:

خدمات خشكشويي ، خدمات ويژه معلولين ، خدمات نگهداري از كودك و .....

جهت رزرو و خريد تور گرجستان و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

هتل ايرمني تفليس گرجستان

هتل ايرمني تفليس گرجستان هتلي 3 ستاره واقع در شهر تفليس گرجستان مي باشد. توريست هاي تور گرجستان كه مي خواهند اقامتي همراه با آرامش داشته باشند اين هتل مي تواند بهترين انتخاب باشد.

امكانات هتل ايرمني تفليس گرجستان :

 هتل ايرمني تفليس گرجستان در مجموع داراي 53 اتاق مي باشد. همه اتاق هاي هتل مجهز به واي فاي ، تلويزيون ، تخت خواب هاي بزرگ و ... مي باشد. توريست هاي تور گرجستان مي توانند در رستوران هتل انواع غذاهاي گرجستاني و بين المللي را سفارش داده و سرو كنند. كاركنان هتل ايرمني گرجستان با تجربه بوده و همه به زبان هاي انگليسي و روسي تسلط دارند. همچنين توريست هاي تور گرجستان مي توانند ساعات استراحت خود را در در ايوان مخصوص حمام آفتاب و ماساژ سپري كنند. 

ديگر امكانات و خدمات هتل ايرمني تفليس گرجستان :

سالن زيبايي ، فروشگاه هاي متعدد و ..

 

 جهت رزرو و خريد تور گرجستان و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

هتل پياززا اين گرجستان

هتل پياززا اين گرجستان يكي از هتل هاي 3 ستاره شهر گرجستان مي باشد. گردشگران تور گرجستان كه اين هتل را براي اقامت انتخاب مي كنند مي توانند به آساني به اماكن توريستي و تفريحي دسترسي داشته باشند.

امكانات هتل پياززا اين گرجستان :

هتل پياززا اين گرجستان در مجموع 22 اتاق را دارا مي باشد كه همه اتاق ها به مبلمان ، تخت خواب ، يخچال ، واي فاي و .... مجهز مي باشند. توريست هاي تور گرجستان مي توانند در رستوران هتل انواع غذاهاي بين المللي و اروپايي را تجربه كنند. در ضمن كاركنان هتل پياززا اين گرجستان به زبان هاي انگليسي و روسي تسلط دارند. 

 جهت رزرو و خريد تور گرجستان و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

هتل كروز تفليس گرجستان

 

 

هتل كروز تفليس گرجستان در شمار هتل هاي 3 ستاره تفليس گرجستان مي باشد. اين هتل در مركز شهر واقع شده است به همين خاطر دسترسي به مراكز تفريحي و يا خريد براي گردشگران تور گرجستان كه در هتل كروز تفليس گرجستان اقامت دارند را آسان كرده داست.

امكانات هتل كروز تفليس گرجستان :

هتل كروز تفليس گرجستان در مجموع 51 اتاق دارد. همه اتاق هاي هتل شيك و زيبا مي باشند كه با دكوراسيون خوبي طراحي شده اند. اتاق ها داراي امكاناتي از قبيل تلويزيون صفحه تخت ، يخچال ، تخت خواب و .... مي باشند. توريست هاي تور گرجستان مي توانند انواع غذاهاي گرجستاني ، اروپايي و بين المللي را در رستوران هتل كروز تفليس تجربه كنند. 

ديگر امكانات و خدمات هتل كروز تفليس گرجستان :

خدمات لباسشويي و خشكشويي ، صندوق امانات ، گاو صندوق ، سوئيت عروس و......

جهت رزرو و خريد تور گرجستان و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

مطالب مرتبط :

 

 تور گرجستان نوروز 96  



ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۰۱:۴۲:۵۶ ] [ ليدا ]

هتل فلورا گرند دبي

هتل فلورا گرند دبي يكي از هتل هاي 4 ستاره و لوكس مي باشد كه در منطقه تجاري شهر دبي قرار گرفته است. اين هتل زيبا در سال 2007 ميلادي براي توريست هاي تور دبي نوروز 96 افتتاح شده است. هتل فلورا گرند دبي تنها 10 دقيقه تا فرودگاه بين المللي فاصله دارد. اين هتل 4 ستاره به دليل نزديكي به مراكز خريد هرساله پذيراي زيادي از گردشگران تور دبي مي باشد. 

امكانات هتل فلورا گرند دبي :

 هتل فلورا گرند دبي داراي 200 اتاق مي باشد كه همه اتاق ها مجهز به تلويزيون صفحه تخت ، يخچال ، مبلمان ، تخت خواب هاي نرم و ..... مي باشند. اين هتل داراي 4 رستوران مي باشد كه در اين رستوران ها انواع غذاهاي عربي ، مديترانه اي ، دريايي و .... براي توريست هاي تور دبي نوروز 96 طبخ مي شود. از امكانات رفاهي هتل فلورا گرند دبي براي توريست هاي تور دبي نوروز 96 مي توان به استخر روباز ، سالن تناسب اندام ، آبگرم و .... اشاره كرد. 

 ديگر امكانات و خدمات هتل فلورا گرند دبي :

خدمات نگهداري از كودك ، پذيرش 24 ساعته ، خدمات لباسشويي و خشكشويي و ....

 

 

 

 جهت رزرو و خريد تور دبي و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

هتل لندمارك ريكا دبي

هتل لندمارك ريكا دبي يكي از هتل هاي 4 ستاره و لوكس شهر دبي مي باشد. اين هتل با فرودگاه بين المللي دبي تنها 10 دقيقه فاصله دارد. همچنين هتل لندمارك ريكا دبي تا ايستگاه مترو ميدان يونيون كمتر از 5 دقيقه فاصله دارد.

 امكانات هتل لندمارك ريكا دبي :

هتل لندمارك ريكا دبي دارابي 84 اتاق لوكس مي باشد كه از امكانات ويژه اي برخوردار مي باشند. از جمله امكانات اتاق ها مي توان به مبلمان شيك ، تخت خواب هاي نرم ، يخچال ، تلويزيون و ..... اشاره كرد. توريست هاي تور دبي مي توانند در رستوران هتل انواع غذاهاي عربي ، بين المللي و... را سفارش داده و سرو كنند. از امكانات رفاهي هتل لندمارك ريكا دبي براي گردشگرانتور دبي مي توان به باشگاه تناسب اندام ، استخر ، سونا و... اشاره كرد.

ديگر امكانات و خدمات هتل لندمارك ريكا دبي :

صرافي ، فروشگاه ، صندوق امانات ، خدمات لباسشويي و خشكشويي ، امكانات ويژه معلولين و ......

 

 

 

 

 جهت رزرو و خريد تور دبي و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

هتل جميرا زعبيل سراي دبي

هتل جميرا زعبيل سراي دبي يكي از لوكس ترين هتل هاي 5 ستاره شهر دبي مي باشد كه در قسمت غربي جميرا پالم واقع شده است. اين هتل تا ساحل تنها 3 دقيقه فاصله دارد. هتل جميرا زعبيل سراي دبي در 6 طبقه و داراي 405 اتاق مي باشد كه اتاق ها به شيوه عثماني طراحي شده اند. از امكانات اتاق ها براي توريست هاي تور دبي مي توان به مبلمان شيك ، تخت خواب هاي بزرگ ، تلويزيون صفحه تخت ، يخچال و .... اشاره كرد.  در ضمن همه اتاق ها داراي بالكن اختصاصي مي باشند كه چشم اندازي زيبا به سمت خليج فارس را دارند.  همچنين هتل جميرا زعبيل سراي دبي داراي 10 رستوران مي باشد كه توريست هايتور دبي مي توانند انواع غذاهاي بين المللي ، اروپايي و .... را در اين رستوران ها سفارش داده و سرو كند. 

 امكانات رفاهي هتل جميرا زعبيل سراي دبي :

از امكانات رفاهي كه هتل براي گردشگران تور دبي در نظر گرفته است مي توان به استخر ، زمين تنيس ، اتاق ماساژ ، حمام سنتي به شيوه عثماني ، سالن تناسب اندام و .... اشاره كرد. 

خدمات هتل جميرا زعبيل سراي دبي :

پاركينگ رايگان ، خدمات نگهداري از كودك ، ترانسفر فرودگاهي و .....

 

 

 

 جهت رزرو و خريد تور دبي و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

هتل متروپوليتن پالاس دبي

هتل متروپوليتن پالاس دبي يكي از هتل هاي 5 ستاره شهر دبي مي باشد كه در خيابان المكتوم واقع شده است. اين هتل زيبا در سال 2009 ميلادي براي گردشگران تور دبي بنا گرديده است و تا بازار طلا با ماشين تنها 5 دقيقه فاصله دارد. هتل متروپوليتن پالاس دبي تا فرودگاه بين المللي تنها 15 دقيقه فاصله دارد. 

امكانات هتل متروپوليتن پالاس دبي :

هتل متروپوليتن پالاس دبي داراي 212 اتاق مي باشد كه همه اتاق ها با دكوراسيون خاصي و به سبك عربي و شرقي طراحي شده اند. از امكانات اتاق ها مي توان به تلويزيون ، يخچال ، مبلمان لوكس ، تخت خواب هاي بزرگ و .... اشاره كرد. اين هتل داراي 4 رستوران مي باشد كه انواع غذاهاي عربي و بين المللي در اين رستوران ها براي توريست هاي تور دبي طبخ مي شود. از امكانات رفاهي هتل مي توان به اتاق ماساژ ، استخرروباز ، سونا و .... براي گردشگران تور دبي اشاره كرد. همچنين هتل داراي پاركينگ رايگان مي باشد. 

 

 

 

 جهت رزرو و خريد تور دبي و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

هتل كنراد دبي

هتل كنراد دبي يكي از هتل هاي 5 ستاره و لوكس مي باشد كه در منطقه تجاري و فروشگاهي شهر دبي واقع شده است. هتل كنراد دبي در سال 2013 براي توريست هاي تور دبي افتتاح گرديده است. در ضمن اين هتل تا فرودگاه بين المللي دبي تنها 20 دقيقه فاصله دارد. هتل كنراد دبي به دليل نزديكي به مراكز تجاري از موقعيت مكاني خوبي برخوردار است و مي تواند بهترين انتخاب براي توريست هاي تور دبي باشد. 

 امكانات هتل كنراد دبي :

هتل كنراد دبي در مجموع 555 اتاق را دارا مي باشد كه همه اتاق ها لوكس بوده و با دكوراسيون خاصي طراحي شده اند . از جمله امكانات اتاق ها مي توان به تلويزيون ، يخچال ، مبلمان شيك ، تخت خواب هاي نرم و ... اشاره كرد. در ضمن اتاق ها چشم اندازي زيبا به سمت جاده شيخ زائد و خليج فارس دارند. همچنين در رستوران هتل انواع غذاهاي عربي و بين المللي براي توريست هاي تور دبي طبخ مي شود. از امكانات رفاهي هتل كنراد دبي مي توان به اتاق ماساژ ، آبگرم ، استخر ، سالن تناسب اندام و ... براي توريست هاي تور دبي اشاره كرد. 

ديگر امكانات و خدمات هتل كنراد دبي :

خدمات خشكشويي ، دستگاه خود پرداز ، فروشگاه ، صندوق امانات و ......

 

 

 

جهت رزرو و خريد تور دبيو اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

مطالب مرتبط :

 

تور دبي نوروز 96


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۰۱:۴۱:۲۷ ] [ ليدا ]

هتل له شاتو پرستيژ آنتاليا

هتل له شاتو پرستيژ آنتاليا يكي از هتل هاي لوكس و 5 ستاره مي باشد كه در منطقه كمر شهر آنتاليا واقع شده است. اين هتل زيبا با مركز شهر آنتاليا تنها 45 كيلومتر فصله دارد. 

امكانات هتل له شاتو پرستيژ آنتاليا :

هتل له شاتو پرستيژ آنتاليا در مجموع 538 اتاق را دارا مي باشد كه همه اتاق ها از امكانات ويژه اي برخوردار مي باشند. از جمله اين امكانات مي توان به تلويزيون صفحه تخت ، يخچال ، مبلمان شيك ، تخت خواب هاي بزرگ ، ميني بار و .... اشاره كرد. همچنين گردشگران تور آنتاليا نوروز 96 مي توانند در رستوران هتل انواع غذاهاي بين المللي و اروپايي را سفارش داده و سرو كنند. هتل له شاتو پرستيژ آنتاليا داراي امكانات رفاهي از جمله زمين تنيس ، سالن تناسب اندام ، سونا ، جكوزي ، زمين گلف و...... براي گردشگران تورر آنتاليا نوروز 96 مي باشد. 

 ديگر امكانات وخدمات هتل له شاتو پرستيژ آنتاليا :

پذيرش 24 ساعته ، خدمات ويژه معلولين ، صرافي ، فروشگاه ، سالن زيبايي و .......

Le-Chatea_an_3_jpg.JPEG

جهت رزرو و خريد تور آنتاليا و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

هتل وو توپكاپي پالاس آنتاليا

هتل وو توپكاپي پالاس آنتاليا هتلي مجلل و 5 ستاره مي باشد كه در زميني به مساحت 85000 متر مربع براي توريست هاي تور آنتاليا بنا گرديده است. اين هتل مانند كاخي مجلل و به صورت كاخ هاي عثماني طراحي شده است. درضمن اين هتل لوكس تنها 6 دقيقه با ساحل فاصله دارد. هتل وو توپكاپي پالاس آنتاليا با فرودگاه بين المللي آنتاليا تنها 20 كيلومتر فاصله دارد. 

 امكانات هتل وو توپكاپي پالاس آنتاليا :

هتل وو توپكاپي پالاس آنتاليا در مجموع 908 اتاق را دارا مي باشد كه همه اتاق ها لوكس بوده و از امكانات ويژه اي برخوردار مي باشند. از جمله امكانات اتاق ها مي توان به تلويزيون صفحه تخت ، يخچال ، مبلمان شيك ، تخت خواب هاي نرم و .... اشاره كرد. هتل وو توپكاپي پالاس آنتاليا داراي 4 رستوران مي باشد كه انواع غذاهاي بين المللي ، اروپايي و ..... براي توريست هاي تور آنتاليا در اين رستوران ها طبخ مي شود. همچنين اين هتل داراي امكانات رفاهي از جمله استخر سرپوشيده و روباز ، حمام تركي ، زمين تنيس ، واليبال ساحلي ، خدمات ماساژ و ..... براي گردشگران تور آنتاليا مي باشد. 

ديگر امكانات و خدمات هتل وو توپكاپي پالاس آنتاليا :

صرافي ، فروشگاه ، خدمات خشكشويي و لباسشويي ، سالن زيبايي ، خدمات پزشكي و .... 

 

 

 

 

جهت رزرو و خريد تور آنتاليا و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

هتل مدر ريزورت آنتاليا 

هتل مدر ريزورت آنتاليا هتلي لوكس و 5 ستاره مي باشد كه در منطقه كمر شهر آنتاليا واقع شده است. اين هتل مجلل با مركز شهر آنتاليا 45 كيلومتر و با فرود گاه بين المللي تنها 50 كيلومتر فاصله دارد. هتل مدر ريزورت آنتاليا در سال 2009 ميلادي براي توريست هاي تور آنتاليا افتتاح شده است. در ضمن اين هتل در 226 متري درياي مديترانه قرار گرفته است و به مناطق توريستي و جاذبه هاي گردشگري نزديكي دارد به همين دليل گردشگران تور آنتاليا به آساني مي توانند به اين مناطق دسترسي داشته باشند. 

امكانات هتل مدر ريزورت آنتاليا :

هتل مدر ريزورت آنتاليا در مجموع داراي 228 اتاق شيك مي باشد كه اين اتاق ها از امكانات ويژه اي برخوردار مي باشند. از امكانات اتاق ها مي توان به يخچال ، واي فاي ، تلويزيون ، مبلمان ، تخت خواب هاي نرم و ... اشاره كرد. توريست هاي تور آنتاليا مي توانند در رستوران هتل انواع غذاهاي تركيه اي و اروپايي را سفارش داده و سرو كنند. همچنين از امكانات رفاهي كه هتل براي گردشگرانتور آنتاليا در نظر گرفته است مي توان به حمام تركي ، سالن تناسب اندام ، سونا ، استخر و .... اشاره كرد. 

 

 

 

 

 جهت رزرو و خريد تور آنتاليا و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

 

هتل گلدن رينگ آنتاليا

هتل گلدن رينگ آنتاليا يكي از هتل هاي لوكس و 4 ستاره شهر آنتاليا مي باشد. اين هتل براي گردشگران تور آنتاليا از موقعيت جغرافيايي خوبي برخوردار مي باشد. هتل گلدن رينگ آنتاليا در مجموع 80 اتاق را دارا مي باشد كه اتاق ها داراي امكاناتي مي باشند. از جمله اين امكانات مي توان به يخچال ، تلويزيون ، مبلمان ، تخت خواب هاي نرم و .... اشاره كرد. در رستوران هتل انواع غذاهاي تركي و بين المللي براي گردشگران تور آنتاليا طبخ مي شود. همچنين هتل گلدن رينگ آنتاليا داراي امكانات رفاهي از جمله استخر ، سونا ، زمين تنيس ، سالن تناسب اندام ، زمين بازي مخصوص كودكان و ..... براي توريست هاي تور آنتاليا مي باشد. همچنين هتل داراي ساحل اختصاصي نيز مي باشد. 

ديگر امكانات و خدمات هتل گلدن رينگ آنتاليا :

كافي نت ، كافي شاپ ، امكانات ويژه معلولين ، خدمات خشكشويي ، فروشگاه ، پاركينگ و .....

 

 

 

جهت رزرو و خريد تور آنتالياو اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

هتل آكا كارلوس آنتاليا

 

هتل آكا كارلوس آنتاليا هتلي 4 ستاره و لوكس مي باشد كه در منطقه كمر شهر آنتاليا قرار دارد اين هتل زيبا در سال 2003 ميلادي تاسيس شده و در سال 2005 براي گردشگران تور آنتاليا بازسازي شده است .

امكانات هتل آكا كارلوس آنتاليا :

هتل آكا كارلوس آنتاليا داراي اتاق هاي استاندارد و اتاق خانواده و به ويژه اتاق مخصوص معلولين مي باشد. گردشگران تور آنتاليامي توانند در رستوران هتل انواع غذاهاي بين المللي ، اروپايي را سفارش داده و ميل كنند. گردشگران تور آنتاليا مي توانند اوقات فراقت و استراحت خود را در سالن بيليارد ، سالن ماساژ سپري كنند.

ديگر امكانات و خدمات هتل آكا كارلوس آنتاليا :

سالن بدنسازي ، سالن زيبايي ، اتاق بخار و ....

جهت رزرو و خريد تور آنتاليا و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

مطالب مرتبط  :

 

تور آنتاليا نوروز 96  



ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۰۱:۴۰:۰۰ ] [ ليدا ]

آب انبار سنتي كيش

آب انبار سنتي كيش يكي ديگر از جاذبه هاي ديدني و جذاب جزيره زيباي كيش مي باشد كه در سال 1372 خورشيدي در يك آب انبار باستاني كه به منظور جمع آوري آب هاي سطحي  ساخته شده بود براي گردشگران تور كيش نوروز 96 بنا گرديده است. اين آب انبار از 2 گنبد و 5 بادگير تشكيل شده است و نحوه معماري آن به شيوه و سبك معماري يزد مي باشد. اين باد گير ها به منظور خنك نمودن فضاي داخلي اين آب انبار احداث شده است. از آنجا كه ايران در منطقه كم‌باران واقع شده، ايرانيان در گذشته براي ذخيره آب آشاميدني، اقدام به ساخت آب‌انبار مي‌كردند كه در حال حاضر مي‌توان بقاياي اين سازه‌هاي ارزشمند را در گوشه و كنار سرزمين پهناورمان (به ويژه در نقاط كم‌باران) مشاهده نمود. با توجه به ساخت و سازهاي كيش و از بين رفتن مسير آب‌هاي سطحي منتهي به آب‌ انبارهاي سنتي، امروزه از دستگاه آب‌ شيرين كن براي تهيه آب شيرين استفاده مي‌شود. آب انبار سنتي كيش هر ساله پذيراي گردشگران تور كيش نوروز 96 مي باشد. 

 

جهت رزرو و خريد تور كيش و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

گذر هنرمندان كيش

گذر هنرمندان كيش يكي از جاذبه و تفرجگاه ديدني جزيره زيباي كيش مي باشد كه در ضلع غربي جزيره كيش قسمتي از پياده رو بلوار دريا  تنديس ها و مجسمه هاي زيبايي از بزرگان ايراني به چشم مي خورد. از جمله اين بزرگان مي توان به غلام حسين بنان ، محمد تقي جعفري ، حسين بهزاد ، پروين اعتصامي را نام برد. قرار گرفتن اين مجسمه ها در كنار پياده رو باعث شده تا گردشگران تور كيش در حين گذر از خيابان و پياده رو اين مجسمه هاي بي نظير را از نزديك ديدن كنند. در كنار اين تنديس ها قسمتي از زندگينامه اين هنرمندان براي آگاهي و آشنايي گردشگران تور كيش قرار داده شده است. در ضمن گذر هنرمندان كيش به جاذبه هاي ديگر مانند ساحل مرجان و اسكله تفريحي نزديكي دارد.

 

 

جهت رزرو و خريد تور كيش و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

پارك ساحلي مرد ماهيگير كيش

پارك ساحلي مرد ماهيگير كيش در زميني به مساحت 4000 متر مربع در سواحل كرانه هاي شرقي جزيره زيباي كيش بنا شده است و مجسمه مرد ماهيگير دارنده بزرگترين مجسمه فيگوراتيو كشور در ارتفاع 12 متري از زيباييهاي اين پارك ساحلي مي باشد. در اين پارك زيبا 2 آبنما وجود دارد كه در دو جهت شرقي و غربي پارك احداث شده و توسط يك جوي آب 100 متري به هم متصل شده اند. گردشگران تور كيش مي توانند در اين پارك ساحلي لحظاتي را به خوشي در كنار خانواده سپري كنند. با توجه به دارا بودن درختان بزرگ و تنومند در اين پارك ساحلي بهترين جايگاه براي استراحت گردشگران تور كيش مي باشد. در ضمن نورپردازي خاص و زيباي اين پارك ساحلي توجه زيادي از گردشگران تور كيش را به خود جلب كرده است. 

 

 

 جهت رزرو و خريد تور كيش و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

ساحل درختان نارگيل كيش

ساحل درختان نارگيل كيشبهترين انتخاب براي گردشگران تور كيش علاقه مند به فضاي سبز مي باشد، اين ساحل در شرق جزيره كيش و در نزديكي اسكله بزرگ تفريحي و پلاژ آقايان واقع شده است و با درختان نارگيل فراوان ، لور قديمي و آلاچيق هاي متنوع در امتداد ساحل، يكي از قشنگترين سواحل جزيره كيش به شمار مي رود. اين ساحل آرامش منحصر به فردي را به مسافران تور كيش مي دهد كه از قدم زدن در سواحل آن خسته نخواهند شد. 

نمايشگاه خزندگان كيش

نمايشگاه خزندگان كيش يكي ديگر از جاذبه هاي ديدني و جذاب جزيره زيباي كيش مي باشد كه در خيابان فردوسي نزديك پارك آهوان واقع شده است. در اين نمايشگاه بيش از 100 گونه خزنده ايران و جهان زندگي مي كنند و براي گردشگران تور كيش كه به موجودات زنده و خزندگان علاقه دارند بهترين جاذبه ديدني كيش مي باشد. مارهاي بزرگ بوآ ، سوسمارهاي ماداگاسكارا ، عقرب سياه امپراتور آفريقا ، مار پرنده تايلند و .... از جمله خزندگاني هستند كه در اين نمايشگاه نگهداري مي شوند. 

 

 

 

 جهت رزرو و خريد تور كيش و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

مطالب مرتبط :  

 

تور كيش نوروز 96


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۰۱:۳۸:۲۴ ] [ ليدا ]
هتل بزرگ داريوش كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Dariush Grand Hotel

هتل داريوش كيش Kish Dariush Grand Hotel يكي از هتل هاي 5 ستاره نام آشنا جزيره كيش است كه در سال 1380 در ساحل شرقي بنا شده است. هتل داريوش كيش در 4 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوييت زيبا و مجلل آماده استقبال و سرويس دهي به گردشگران تور كيش مي باشد و تمامي اتاق ها با نماي رو به دريا و رو به جزيره داراي تهويه مطبوع،حمام اختصاصي،تلويزيون با 32 كانال مختلف و... مي باشند. هتل داريوش كيش در زميني به وسعت دويست و بيست هزار متر مربع و و با معماري هخامنشي و منحصر به فرد خود تاريخ ايرانيان را به رخ مي كشد. هتل داريوش كيش به جز اتاق ها و سوييت هاي داخل ساختمان اصلي چندين سوييت در محوطه هتل نيز دارد كه از نظر سرويس دهي با اتاق هاي ديگر تفاوتي ندارند و ميتوانند از خدمات هتل استفاده نمايند.هتل داريوش كيش در قسمت شرقي جزيره واقع شده است و به مراكز خريد همچون بازار پرديس 1 و 2 ،مركز تجاري كيش و ساير مراكز خريد كيش نزديك مي باشد. ميهمانان تور كيش ميتوانند از صرف وعده صبحانه در رستوران هتل داريوش كيش لذت ببرند و همچنين رستوران هاي آپادانا و پاسارگاد هتل  در ادامه از خدمات هتل همچون زمين تنيس،استخر و سونا،سالن بدنسازي،دوچرخه سواري،پكيج هاي گردشگري و... استفاده نمايند، همچنين هتل داريوش كيش در ساحل اختصاصي خود داراي يك كلوب دريايي براي گردشگران تور كيش مي باشد و ميتوانند از تفريحات دريايي همچون غواصي،جت اسكي و... استفاده نمايند. هتل داريوش كيش داراي دو رستوران به نام هاي آپادانا و پاسارگاد ميباشد و با انواع غذاهاي فرنگي و دريايي آماده پذيرايي از مسافران تور كيش مي باشد و وعده هاي ناهار هتل رايگان نمي باشد و گردشگران مي بايست قبل از ورود نسبت به رزرو وعده هاي ناهار خود اقدام نمايند. هتل داريوش كيش براي آن دسته از مسافراني كه قصد سهولت در رفت و آمد و چك اين فرودگاهي را دارند سرويس ويژه CIP ارائه مي دهد. به طور كلي هتل داريوش كيش گردشگران متعددي را جذب ميكند و همه ساله ميزبان صدها گردشگر و مسافر تور كيش مي باشد.

 

هتل ايران كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Iran Hotel

هتل ايران كيش Kish Iran Hotel جز هتل هاي 5 ستاره نوساز مي باشد كه در سال 1393 در قلب جزيره كيش آغاز به فعاليت نموده است. هتل ايران كيش با زيربناي دوازده هزار متر مربع با 8 طبقه و 128 واحد مدرن و زيبا كه حدود 22 واحد آنها سوييت مي باشد آماده پذيرايي از مسافران تور كيش مي باشد. هتل ايران كيش داراي معماري منحصر به فرد مي باشد به طوري كه دو ساختمان هتل در طبقه همكف و هفتم به يكديگر متصل گرديده اند و اين هتل يكي از معدود هتل هاي جزيره كيش است كه به صورت هوشمند ساخته شده است و تمامي اتاق هاي هتل ايران كيش با دو نماي رو به دريا و جزيره مجهز به اينترنت بي سيم،سيستم تهويه مطبوع مركزي،تلويزيون هوشمند(IPTV)،تلفن VOIP و... مي باشد. هتل ايران كيش با توجه به موقعيت مناسب خود نزديك به مراكز خريد و تجاري جزيره كيش مي باشد. رستوران هتل با سرو انواع غذاهاي ايراني و فرنگي با كادري مجرب آماده ميزباني از ميهمانان تور كيش مي باشد و همچنين كافي شاپ هتل ايران كيش با انواع نوشيدني ها در خدمت ميهمانان هتل مي باشد. استخر مجموعه ورزشي هتل ايران كيش با فضايي دلنشين و مدرن همراه با جكوزي،سونا خشك و بخار و... آماده سرويس دهي به ميهمانان تور كيش هتل مي باشد و باشگاه بدنسازي هتل هم شعبه باشگاه اكسيژن تهران مي باشد كه با تجهيزات مدرن فعاليت ميكند. هتل ايران كيش به يك سالن براي برگزاري جلسات و همايش ها با ظرفيت پذيرايي 120 نفر نيز مجهز مي باشد.

 

هتل شايان كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Shayan Hotel

هتل شايان كيش Kish Shayan Hotel يكي از هتل هاي قديمي 5 ستاره جزيره كيش است كه در سال 1388 به گروه هتل هاي پارس پيوست. هتل شايان كيش در زميني به وسعت حدود پنجاه هزار متر مربع در بهترين منطقه جزيره كيش واقع در روبروي اسكله تفريحي كيش بنا شده است. اين هتل در 4 طبقه و در مجموع با 193 واحد اقامتي شامل 82 اتاق دو تخته،28 اتاق سه تخته،32 اتاق دوبلكس،30 سوييت ساحلي،2 ويلاي ساحلي،8 سوييت رويال،1 سوييت رويال دوبلكس با نماهاي رو به دريا و رو به جزيره آماده استقبال از گردشگران تور كيش مي باشد. هتل شايان كيش با موقعيت عالي خود به اكثر بازارها و مراكز تجاري جزيره كيش و همچنين ساير جاذبه هاي ديدني كيش نزديك مي باشد. اين هتل داراي چندين رستوران مي باشد كه با انواع غذاهاي دريايي و فرنگي آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش مي باشد و از جمله رستوران ها مي توان رستوران شمبلير،رستوران لوشاتو،رستوران قارچ،سفره خانه سنتي و... را نام برد. هتل شايان كيش يكي از قديمي ترين هتل هاي كيش ميباشد كه در سال 1351 شمسي ساخته شده و سال هاي اخير به طور كامل بازسازي شده است و يكي از هتل هاي با كيفيت جزيره كيش مي باشد.

هتل پارميس كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png kish Parmis Hotel

هتل پارميس كيش Kish Parmis Hotel يكي از هتل هاي 5 ستاره خوب و مجهز جزيره كيش است كه در سال 1385 در مركز شهر كيش افتتاح گرديد. هتل پارميس كيش در زميني به وسعت هفده هزار و پانصد متر مربع و در 9 طبقه بنا شده است و در مجموع با 152 اتاق ، 14 سوئيت ، 2 پنت هاوس مجلل آماده سرويس دهي به مسافران تور كيش مي باشد. هتل پارميس كيش با توجه به موقعيت عالي خود به مراكز خريد و گردشگري تنها هتل 5 ستاره كيش است كه تا اين حد به مراكز خريد و گردشگري كيش نزديك مي باشد. هتل پارميس كيش يكي از مجهزترين هتل هاي كيش مي باشد كه ميهمانان تور كيش در مدت اقامت خود ميتوانند از 4 رستوران هتل پارميس كيش با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي و رستوران سنتي لذت ببرند و همچنين هتل پارميس كيش داراي استخر و سونا، سالن بيليارد ، آرايشگاه زنانه و مردانه و... مي باشد كه مسافران تور كيش در صورت تمايل ميتوانند از برخي خدمات هتل  بصورت رايگان استفاده نمايند. هتل پارميس كيش داراي يك سالن گفتگو و يك سالن همايش مي باشد كه آماده برگزاري جلسات و سمينارهاي گردشگران تور كيش است.

هتل شايگان كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Shaygan Hotel

هتل شايگان كيش Kish Shaygan Hotel با درجه بندي 5 ستاره جز هتل هاي قديمي و خوب كيش است كه در سال 1381 شمسي در زميني به وسعت هزار و پانصد متر مربع در مركز جزيره كيش بنا شده است. هتل شايگان كيش در 6 طبقه و در مجموع با 130 اتاق زيبا و سوييت هاي رويال مجهز به جكوزي با نماي مشرف به دريا آماده پذيرايي از گردشگران تور كيش مي باشد. اين هتل در موقعيتي مناسب واقع شده است به طوري كه فاصله هتل شايگان كيش تا اسكله تفريحي و اكثر مراكز خريد و بازارهاي جزيره كيش و تالار شهر و... نزديك مي باشد. رستوران هتل شايگان كيش با وعده صبحانه بوفه در صبح ها و با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي و فست فود در رستوران هاي مختلف خود آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش مي باشد.هتل شايگان كيش داراي استخر سرپوشيده،سونا و جكوزي ، سالن بيليارد و خدمات ديگر مي باشد كه مسافران تور كيش در صورت تمايل مي توانند از انها استفاده نمايند و همچنين هتل شايگان كيش مجهز به سالن همايش با ظرفيت 180 نفر و ميتينگ روم با ظرفيت 15 نفر براي برگزاري جلسات ميهمانان تور كيش مي باشد. هتل شايگان كيش در سال 1392 آخرين بازسازي خود را انجام داده است و در سال 2011 ميلادي به عنوان بهترين هتل در زمينه خدمات هتلداري و پذيرايي موفق به اخذ لوح زرين و تنديس طلايي از سازمان جهاني گردشگري اسپانيا UNWTO شده است.

 

 



امتياز بدهيد :

| امتياز : 0
موضوع : تور كيش, | بازديد : 1
برچسب ها : بهترين هتل هاي كيش , لوكس ترين هتل كيش , مجلل ترين هتل كيش ,

تاريخ : يكشنبه 3 بهمن 1395 | 14:12 | نويسنده : zahra | نظر بدهيد
هتل بزرگ داريوش كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Dariush Grand Hotel

هتل داريوش كيش Kish Dariush Grand Hotel يكي از هتل هاي 5 ستاره نام آشنا جزيره كيش است كه در سال 1380 در ساحل شرقي بنا شده است. هتل داريوش كيش در 4 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوييت زيبا و مجلل آماده استقبال و سرويس دهي به گردشگران تور كيش مي باشد و تمامي اتاق ها با نماي رو به دريا و رو به جزيره داراي تهويه مطبوع،حمام اختصاصي،تلويزيون با 32 كانال مختلف و... مي باشند. هتل داريوش كيش در زميني به وسعت دويست و بيست هزار متر مربع و و با معماري هخامنشي و منحصر به فرد خود تاريخ ايرانيان را به رخ مي كشد. هتل داريوش كيش به جز اتاق ها و سوييت هاي داخل ساختمان اصلي چندين سوييت در محوطه هتل نيز دارد كه از نظر سرويس دهي با اتاق هاي ديگر تفاوتي ندارند و ميتوانند از خدمات هتل استفاده نمايند.هتل داريوش كيش در قسمت شرقي جزيره واقع شده است و به مراكز خريد همچون بازار پرديس 1 و 2 ،مركز تجاري كيش و ساير مراكز خريد كيش نزديك مي باشد. ميهمانان تور كيش ميتوانند از صرف وعده صبحانه در رستوران هتل داريوش كيش لذت ببرند و همچنين رستوران هاي آپادانا و پاسارگاد هتل  در ادامه از خدمات هتل همچون زمين تنيس،استخر و سونا،سالن بدنسازي،دوچرخه سواري،پكيج هاي گردشگري و... استفاده نمايند، همچنين هتل داريوش كيش در ساحل اختصاصي خود داراي يك كلوب دريايي براي گردشگران تور كيش مي باشد و ميتوانند از تفريحات دريايي همچون غواصي،جت اسكي و... استفاده نمايند. هتل داريوش كيش داراي دو رستوران به نام هاي آپادانا و پاسارگاد ميباشد و با انواع غذاهاي فرنگي و دريايي آماده پذيرايي از مسافران تور كيش مي باشد و وعده هاي ناهار هتل رايگان نمي باشد و گردشگران مي بايست قبل از ورود نسبت به رزرو وعده هاي ناهار خود اقدام نمايند. هتل داريوش كيش براي آن دسته از مسافراني كه قصد سهولت در رفت و آمد و چك اين فرودگاهي را دارند سرويس ويژه CIP ارائه مي دهد. به طور كلي هتل داريوش كيش گردشگران متعددي را جذب ميكند و همه ساله ميزبان صدها گردشگر و مسافر تور كيش مي باشد.

 

هتل ايران كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Iran Hotel

هتل ايران كيش Kish Iran Hotel جز هتل هاي 5 ستاره نوساز مي باشد كه در سال 1393 در قلب جزيره كيش آغاز به فعاليت نموده است. هتل ايران كيش با زيربناي دوازده هزار متر مربع با 8 طبقه و 128 واحد مدرن و زيبا كه حدود 22 واحد آنها سوييت مي باشد آماده پذيرايي از مسافران تور كيش مي باشد. هتل ايران كيش داراي معماري منحصر به فرد مي باشد به طوري كه دو ساختمان هتل در طبقه همكف و هفتم به يكديگر متصل گرديده اند و اين هتل يكي از معدود هتل هاي جزيره كيش است كه به صورت هوشمند ساخته شده است و تمامي اتاق هاي هتل ايران كيش با دو نماي رو به دريا و جزيره مجهز به اينترنت بي سيم،سيستم تهويه مطبوع مركزي،تلويزيون هوشمند(IPTV)،تلفن VOIP و... مي باشد. هتل ايران كيش با توجه به موقعيت مناسب خود نزديك به مراكز خريد و تجاري جزيره كيش مي باشد. رستوران هتل با سرو انواع غذاهاي ايراني و فرنگي با كادري مجرب آماده ميزباني از ميهمانان تور كيش مي باشد و همچنين كافي شاپ هتل ايران كيش با انواع نوشيدني ها در خدمت ميهمانان هتل مي باشد. استخر مجموعه ورزشي هتل ايران كيش با فضايي دلنشين و مدرن همراه با جكوزي،سونا خشك و بخار و... آماده سرويس دهي به ميهمانان تور كيش هتل مي باشد و باشگاه بدنسازي هتل هم شعبه باشگاه اكسيژن تهران مي باشد كه با تجهيزات مدرن فعاليت ميكند. هتل ايران كيش به يك سالن براي برگزاري جلسات و همايش ها با ظرفيت پذيرايي 120 نفر نيز مجهز مي باشد.

 

هتل شايان كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Shayan Hotel

هتل شايان كيش Kish Shayan Hotel يكي از هتل هاي قديمي 5 ستاره جزيره كيش است كه در سال 1388 به گروه هتل هاي پارس پيوست. هتل شايان كيش در زميني به وسعت حدود پنجاه هزار متر مربع در بهترين منطقه جزيره كيش واقع در روبروي اسكله تفريحي كيش بنا شده است. اين هتل در 4 طبقه و در مجموع با 193 واحد اقامتي شامل 82 اتاق دو تخته،28 اتاق سه تخته،32 اتاق دوبلكس،30 سوييت ساحلي،2 ويلاي ساحلي،8 سوييت رويال،1 سوييت رويال دوبلكس با نماهاي رو به دريا و رو به جزيره آماده استقبال از گردشگران تور كيش مي باشد. هتل شايان كيش با موقعيت عالي خود به اكثر بازارها و مراكز تجاري جزيره كيش و همچنين ساير جاذبه هاي ديدني كيش نزديك مي باشد. اين هتل داراي چندين رستوران مي باشد كه با انواع غذاهاي دريايي و فرنگي آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش مي باشد و از جمله رستوران ها مي توان رستوران شمبلير،رستوران لوشاتو،رستوران قارچ،سفره خانه سنتي و... را نام برد. هتل شايان كيش يكي از قديمي ترين هتل هاي كيش ميباشد كه در سال 1351 شمسي ساخته شده و سال هاي اخير به طور كامل بازسازي شده است و يكي از هتل هاي با كيفيت جزيره كيش مي باشد.

هتل پارميس كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png kish Parmis Hotel

هتل پارميس كيش Kish Parmis Hotel يكي از هتل هاي 5 ستاره خوب و مجهز جزيره كيش است كه در سال 1385 در مركز شهر كيش افتتاح گرديد. هتل پارميس كيش در زميني به وسعت هفده هزار و پانصد متر مربع و در 9 طبقه بنا شده است و در مجموع با 152 اتاق ، 14 سوئيت ، 2 پنت هاوس مجلل آماده سرويس دهي به مسافران تور كيش مي باشد. هتل پارميس كيش با توجه به موقعيت عالي خود به مراكز خريد و گردشگري تنها هتل 5 ستاره كيش است كه تا اين حد به مراكز خريد و گردشگري كيش نزديك مي باشد. هتل پارميس كيش يكي از مجهزترين هتل هاي كيش مي باشد كه ميهمانان تور كيش در مدت اقامت خود ميتوانند از 4 رستوران هتل پارميس كيش با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي و رستوران سنتي لذت ببرند و همچنين هتل پارميس كيش داراي استخر و سونا، سالن بيليارد ، آرايشگاه زنانه و مردانه و... مي باشد كه مسافران تور كيش در صورت تمايل ميتوانند از برخي خدمات هتل  بصورت رايگان استفاده نمايند. هتل پارميس كيش داراي يك سالن گفتگو و يك سالن همايش مي باشد كه آماده برگزاري جلسات و سمينارهاي گردشگران تور كيش است.

هتل شايگان كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Shaygan Hotel

هتل شايگان كيش Kish Shaygan Hotel با درجه بندي 5 ستاره جز هتل هاي قديمي و خوب كيش است كه در سال 1381 شمسي در زميني به وسعت هزار و پانصد متر مربع در مركز جزيره كيش بنا شده است. هتل شايگان كيش در 6 طبقه و در مجموع با 130 اتاق زيبا و سوييت هاي رويال مجهز به جكوزي با نماي مشرف به دريا آماده پذيرايي از گردشگران تور كيش مي باشد. اين هتل در موقعيتي مناسب واقع شده است به طوري كه فاصله هتل شايگان كيش تا اسكله تفريحي و اكثر مراكز خريد و بازارهاي جزيره كيش و تالار شهر و... نزديك مي باشد. رستوران هتل شايگان كيش با وعده صبحانه بوفه در صبح ها و با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي و فست فود در رستوران هاي مختلف خود آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش مي باشد.هتل شايگان كيش داراي استخر سرپوشيده،سونا و جكوزي ، سالن بيليارد و خدمات ديگر مي باشد كه مسافران تور كيش در صورت تمايل مي توانند از انها استفاده نمايند و همچنين هتل شايگان كيش مجهز به سالن همايش با ظرفيت 180 نفر و ميتينگ روم با ظرفيت 15 نفر براي برگزاري جلسات ميهمانان تور كيش مي باشد. هتل شايگان كيش در سال 1392 آخرين بازسازي خود را انجام داده است و در سال 2011 ميلادي به عنوان بهترين هتل در زمينه خدمات هتلداري و پذيرايي موفق به اخذ لوح زرين و تنديس طلايي از سازمان جهاني گردشگري اسپانيا UNWTO شده است.

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۰۱:۳۶:۳۲ ] [ ليدا ]

هتل ويند آف لارا آنتاليا o.gifo.gifo.gifo.gifo.gif  Wind off Lara Hotel Antalya

هتل ويند آف لارا آنتاليا يكي از بهترين هتل هاي 5 ستاره آنتاليا ميباشد كه اين هتل زيبا در سال 2016 در ماه مي افتتاح شد و در فاصله اي كمتر از 15 كيلومتر از فرودگاه آنتاليا در ساحل لارا قرار گرفته است. هتل ويند آف لارا آنتاليا در مجموع داراي 276 اتاق ميباشد كه اتاق ها ي هتل بزرگ،تميز و راحت هستند و كاركنان هتل نيز به صورت 24 ساعته سرويس ارايه ميدهند در نتيجه با امكانات بالا و خوبي كه در اين هتل وجود دارد مهمانان تور آنتاليا ميتوانند در اين هتل زيبا لحظات خوبي را سپري كنند

امكانات هتل ويند آف لارا آنتاليا:

استخر،تراس،باشگاه بدنسازي،رستوران،حمام تركي،اينترنت،پاركينگ،خدمات گردشگري،امكانات براي نگهداري كودكان،خشكشويي،اتوشويي و ... ميباشد.

_ويند_آف_لارا_آنتاليا1.jpg

_ويند_آف_لارا_آنتاليا2.jpg

_ويند_آف_لارا_آنتاليا3.jpg

_ويند_آف_لارا_آنتاليا4.jpg

_ويند_آف_لارا_آنتاليا5.jpg

جهت مشاوره و راهنمايي تور آنتاليا و اطلاع از آخرين و ارزانترين قيمت لحظه آخري تور هاي آنتاليا با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل پاپيلون زيگما آنتاليا q.gifq.gifq.gifq.gifq.gif Hotel Papillon sigma Antalya

هتل پاپيلون زيگما آنتاليا يكي از مجلل ترين هتل هاي 5 ستاره آنتاليا ميباشد كه در نزديكي ساحل واقع شده و تا شهر بلك ۵كيلومتر و تا فرودگاه آنتاليا ۳۵ كيلومتر فاصله دارد.هتل پاپيلون زيگما آنتاليا در مجموع 338 اتاق دارد. اتاق هاي مدرن هتل پاپيلون زيگما آنتاليا لوكس داراي بالكن هستند اتاق ها مجهز به سيستم تهويه اند ومبله و داراي فضاي نشمين جداگانه هستند كه با اين امكانات ويژه مسافران تور آنتاليا ميتوانند از انتخاب خود لذت ببرند.

 امكانات هتل پاپيلون زيگما آنتاليا:

رستوران،كافي شاپ،استخر،سالن بولينگ،پذيرش 24 ساعته،باشگاه ورزشي،زمين بازي كودكان و ... ميباشد.

_پاپيلون_زيگما_آنتاليا1.jpg

_پاپيلون_زيگما_آنتاليا_2.jpg

_پاپيلون_زيگما_آنتاليا_3.jpg

_پاپيلون_زيگما_آنتاليا_4.jpg

_پاپيلون_زيگما_آنتاليا_5.jpg

جهت مشاوره و راهنمايي تور آنتاليا و اطلاع از آخرين و ارزانترين قيمت لحظه آخري تور هاي آنتاليا با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

 

هتل پالمت ريزورت آنتالياk.gifk.gifk.gifk.gifk.gifPalmet Resort Hotel Antalya

هتل پالمت ريزورت آنتاليا يكي از مجلل ترين هتل هاي 5 ستاره آنتاليا ميباشد كه در منطقه ي كمر آنتاليا واقع گرديده است و مكاني بي نظير براي گشت و گذار در اين شهر به شمار مي رود. از اين هتل ، مهمانان تور آنتاليا مي توانند دسترسي خوبي به جاذبه هاي ديدني شهر داشته باشند.هتل پالمت ريزورت آنتاليا داراي 163 اتاق ميباشد و استقبال مهمانان در يك لابي با پذيرش 24 ساعته و چك كردن خدمات انجام ميشود.

امكانات هتل پالمت ريزورت آنتاليا:

استخر،رستوران،كافي شاپ،ترانسفر فرودگاهي،آسانسور،فروشگاه،اينترنت،پاركينگ و ... ميباشد.

p2.jpg

p1.jpg

p3.jpg

p4.jpg

p5.jpg

جهت مشاوره و راهنمايي تور آنتاليا و اطلاع از آخرين و ارزانترين قيمت لحظه آخري تور هاي آنتاليا با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

 

هتل آمارا وينگ ريزورت آنتاليا y.gify.gify.gify.gify.gif Hotel Amara Wing Resort Antalya

هتل آمارا وينگ ريزورت آنتاليا يكي از هتل هاي 5 ستاره و لوكس منطقه كمر آنتاليا ميباشد و توريستان زيادي مجذوب طبيعت زيبا و آب و هواي بي نظير اين منطقه شده اند. فاصله هتل تا مركز آنتاليا 45 كيلومتر و تا فرودگاه بين المللي آنتاليا يك ساعت است.هتل آمارا وينگ ريزورت آنتاليا داراي 332 اتاق ميباشد كه با امكانات عالي خود آماده ي پذيرايي از ميهمانان تور آنتالياميباشد.

امكانات هتل آمارا وينگ ريزورت آنتاليا:

رستوران،استخر،مركز تناسب اندام،حمام تركي،خدمات نگهداري از كودكان،سالن زيبايي،صرافي،ميز پذيرش 24 ساعته،خشكشويي،صندوق امانات و ... ميباشد.

A1.jpg

A2.jpg

a3.jpg

A4.jpg

A5.jpg

جهت مشاوره و راهنمايي تور آنتاليا و اطلاع از آخرين و ارزانترين قيمت لحظه آخري تور هاي آنتاليا با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل ليماك لارا دلوكس آنتاليا y.gify.gify.gify.gify.gif Limak Lara Delux Hotel Antalya

 

هتل ليماك لارا دلوكس آنتاليا يكي از هتل هاي 5 ستاره مجلل آنتاليا مي باشد كه در منطقه لارا آنتاليا است كه در سال 2005ميلادي با مساحت 40 هزار متر مربع افتتاح گرديده است.اين هتل در فاصله ۲۵ كيلومتري مركز شهر آنتالياو ۱۳ كيلومتري فرودگاه آنتالياواقع شده است.هتل ليماك لارا دلوكس آنتاليا داراي 446 اتاق زيبا است كه با خدمات عالي خود پذيراي مهمانان تور آنتالياميباشد.

امكانات هتل ليماك لارا دلوكس آنتاليا:

رستوران،كافه،اينترنت،ميني بار،ترانسفر فرودگاهي،استخر،ساحل اختصاصي،پاركينگ،صندوق امانات،خشكشويي،سالن زيبايي،سالن كنفرانس،خدمات پزشكي،تسهيلات ويژه معلولين و... ميباشد.

L1.jpg

L2.jpg

L3.jpg

L4.jpg

جهت مشاوره و راهنمايي تور آنتاليا و اطلاع از آخرين و ارزانترين قيمت لحظه آخري تور هاي آنتاليا با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

مطالب مرتبط:

تور آنتاليا زمستان 95

تور آنتاليا بهمن 95

تور آنتاليا اسفند 95

تور آنتاليا نوروز 96


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۰۱:۳۴:۵۴ ] [ ليدا ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب