تور كوشي آداسي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 8
دیروز : 67
افراد آنلاین : 1
همه : 6939
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

قايق هاي كف شيشه اي كيش

قايق هاي كف شيشه اي كيش در اسكله تفريحي و بسيار زيباي كيش قرار دارند و با مزيت داشتن نور افكن ها اين امكان را به گردشگران تور كيش مي دهد تا در شب نيز از گشت دريايي  لذت ببرند. آب هاي اطراف جزيره و اسكله كيش محل زندگي كردن انواع موجودات مانند مرجان ها ، ماهي هاي تزئيني بسيار زيبا ، خرچنگ ها ، ستاره دريايي ، صدف هاي زيبا و... كه با قايق هاي كف شيشه اي مي توان اين زيبايي هاي وصف نشدني را تماشا كرد.

بابت خريد و رزرو بليط تور كيش و جهت اطلاع از مناسب ترين قيمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالي گشت تماس حاصل فرماييد.


لاك پشت هاي دريايي كيش

لاك پشت هاي دريايي كيش از سال هاي قبل به علت امنيت و آرامش كه در سواحل جزيره كيش بوجود آمده است نوع هاي مختلف آبزيان و از جمله لاك پشت ها در آن زندگي مي كنند. از انواع لاك پشت هايي كه در جزيره زندگي مي كنند 2 نوع مي باشند (لاك پشت نوك دار ) و (لاك پشت سبز). در آبهاي جزيره به خصوص در غرب سواحل لاك پشت هاي غول پيكر كه در حال شنا كردن هستند را مشاهده كرد. رده بندي شدن لاك پشت هاي دريايي به عنوان جانداران دوران قديم و تنوع در زيستن آنها مي باشد. اين جانداران در همانند كروكوديل ها و مارمولك ها از مهره داران 200 ميليون سال پيش هستند.گردشگران تور كيش مي توانند با سفر به جزيره از لاك پشت هاي  زيبا و ديگر مكان هاي گردشگري كيش ديدن كنند.

بابت خريد و رزرو بليط تور كيش و جهت اطلاع از مناسب ترين قيمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالي گشت تماس حاصل فرماييد.

 

باغ پرندگان كيش

از مكان هاي جذاب و ديدني جزيره كيش باغ پرندگان است. باغ پرندگان كيش با بيش از 57 گونه  پرنده از جمله پليكان، شترمرغ، طوطي ماكائو، انواع گوناگون لك لك، توكان، توركو، قو، پنگوئن آفريقايي و گونه هاي نادر، چون تمساح پوزه كوتاه كه از آمريكاي جنوبي تا استراليا و از شرق تا آفريقا بوده اند در اين مكان موجود مي باشد و مسافران تور كيش مي توانند از آنجا ديدن نمايند. اين مكان براي همه گروخ سني مناسب است و مسافران تور كيش به همراه كودكان خود مي  توانند به آنجا رفته و اوقات خوشي را سپري كنند.

پارك ساحلي مرجان كيش

يكي از جذاب ترين مكان هاي كيش پارك ساحلي مرجان است كه در مجاورت بازار مرجان قرار گرفته است كه بازار مرجان را به دريا ارتباط مي دهد. بسياري از مسافران تور كيش و ساكنين جزيره مي توانند اوقات تفريحي خود را در كنار اين پارك گذرانده و از مناظر زيباي ساحلي كيش لذت مي برند. آلاچيق ها و محوطه سازي جذاب اين پارك ساحلي فرصت مناسبي را براي مسافرانتور كيش بوجود مي آورد. مسافران تور كيش مي توانند بعد از خريد از مكز خريد مرجان به  درياي زيباي مرجان بروند تا زمان خوبي را سپري كنند.

 

 

 

 

ورزش هاي دريايي كيش

يكي از تفريحات بسيار شيرين و جذاب جزيره كيش ورزش هاي دريايي آن مي باشد. شرايط مطلوب آب و هوايي موجب لذت بردن از اين ورزش ها مي شود. جاذبه ها و زيبايي هاي كيشبسيار جذاب و متنوع است و باعث مي شود مسافران تور كيش اوقات خوشي را در جزيره كيش سپري كنند. از ورزش هاي آبي مي توان به دوره هاي غواصي، جت اسكي، اسكس روي آب، جت بوت، قايق پدالي، گشت با قايق تندرو، ماهيگيري تفريحي، پلاژ آقايان و بانوان، چتر پاراسل و... نام برد. اين مراكز تفريحي و ورزشي از ساعت 9 صبح مشغول به كار هستند تا غروب آفتاب كه البته آرامش دريا و وضعيت آب و هوا جزر و مد در اين تغيير اين ساعات دخيل هستند. مسافران تور كيش مي توانند اوقات خوشي را سپري كنند.

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

تورهاي كيش نوروز 96  



 



[ بازديد : 1 ] [ امتياز : N ] [ نظر شما : 1 2 3 4 5 6 ]

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۰۲:۰۳:۵۳ ] [ ليدا ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب