تور كوشي آداسي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 11
دیروز : 83
افراد آنلاین : 1
همه : 7116
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

كارتينگ كيش

كارتينگ يكي از ورزش هاي هيجان انگيز و مفرح مي باشد كه هرساله اين مجموعه تفريحي پذيراي زيادي از گردشگران تور كيشمي باشد. اين مجموعه تفريحي اولين پيست كارتينگ در ايران به حساب مي آيد كه زمين آن به طول 800 متر و عرض 7 متر مي باشد. يكي از بزرگ ترين پيست هاي خاورميانه و ماشين هاي كنترل از راه دور هم در اين مجموعه وجود دارند. كارتينگ كيش يكي از بهترين مجموعه تفريحي و گردشگري براي گردشگران عزيز تور كيش نوروز 96 مي باشد كه مي توانند بهترين و به يادماندني ترين لحظات را در كنار عزيزانشان  سپري كنند.

kartingkish1jpg.jpg

 

kartingkish2jpg.jpg

جهت رزرو و خريد تور كيش نوروز 96 و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

آب انبار سنتي كيش

آب انبار سنتي كيش يكي ديگر از جاذبه هاي ديدني و جذاب جزيره زيباي كيش مي باشد كه در سال 13722 خورشيدي در يك آب انبار باستاني كه به منظور جمع آوري آب هاي سطحي ساخته شده بود براي گردشگران تور كيش نوروز 96 بنا گرديده است. اين آب انبار از 2 گنبد و  5  بادگير تشكيل شده است و نحوه معماري آن به شيوه و سبك معماري يزد مي باشد. اين باد گير ها به منظور خنك نمودن فضاي داخلي اين آب انبار احداث شده است. از آنجا كه ايران در منطقه كم‌باران واقع شده، ايرانيان در گذشته براي ذخيره آب آشاميدني، اقدام به ساخت آب‌انبار مي‌كردند كه در حال حاضر مي‌توان بقاياي اين سازه‌هاي ارزشمند را در گوشه و كنار سرزمين پهناورمان (به ويژه در نقاط كم‌باران) مشاهده نمود. با توجه به ساخت و سازهاي كيش و از بين رفتن مسير آب‌هاي سطحي منتهي به آب‌ انبارهاي سنتي، امروزه از دستگاه آب‌ شيرين كن براي تهيه آب شيرين استفاده مي‌شود. آب انبار سنتي كيش هر ساله پذيراي گردشگران تور كيش نوروز 96 مي باشد.

ab_anbar_kish_2_hpg.jpg

 

ab_anbar_kish_1_jpg.jpg

جهت رزرو و خريد تور كيش نوروز 96 و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

گذر هنرمندان كيش

گذر هنرمندان كيش يكي از جاذبه و تفرجگاه ديدني جزيره زيباي كيش مي باشد كه در ضلع غربي جزيره كيش قسمتي از پياده رو بلوار دريا  تنديس ها و مجسمه هاي زيبايي از بزرگان ايراني به چشم مي خورد. از جمله اين بزرگان مي توان به غلام حسين بنان ، محمد تقي جعفري ، حسين بهزاد ، پروين اعتصامي را نام برد. قرار گرفتن اين مجسمه ها در كنار پياده رو باعث شده تا گردشگران تور كيش در حين گذر از خيابان و پياده رو اين مجسمه هاي بي نظير را از نزديك ديدن كنند. در كنار اين تنديس ها قسمتي از زندگينامه اين هنرمندان براي آگاهي و آشنايي گردشگران تور كيش قرار داده شده است. در ضمن گذر هنرمندان كيش به جاذبه هاي  ديگر مانند ساحل مرجان و اسكله تفريحي نزديكي دارد.

جهت رزرو و خريد تور كيش و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

پارك ساحلي مرد ماهيگير كيش

پارك ساحلي مرد ماهيگير كيش در زميني به مساحت 4000 متر مربع در سواحل كرانه هاي شرقي جزيره زيباي كيش بنا شده است و مجسمه مرد ماهيگير دارنده بزرگترين مجسمه فيگوراتيو كشور در ارتفاع 12 متري از زيباييهاي اين پارك ساحلي مي باشد. در اين پارك زيبا  2 آبنما وجود دارد كه در دو جهت شرقي و غربي پارك احداث شده و توسط يك جوي آب 100 متري به هم متصل شده اند. گردشگران تور كيش مي توانند در اين پارك ساحلي لحظاتي را به خوشي در كنار خانواده سپري كنند. با توجه به دارا بودن درختان بزرگ و تنومند در اين پارك ساحلي بهترين جايگاه براي استراحت گردشگران تور كيش مي باشد. در ضمن نورپردازي خاص و زيباي اين پارك ساحلي توجه زيادي از گردشگران تور كيش را به خود جلب كرده است.

جهت رزرو و خريد تور كيش و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

ساحل درختان نارگيل كيش

ساحل درختان نارگيل كيشبهترين انتخاب براي گردشگران تور كيش علاقه مند به فضاي سبز مي باشد، اين ساحل در شرق جزيره كيش و در نزديكي اسكله بزرگ تفريحي و پلاژ آقايان واقع  شده است و با درختان نارگيل فراوان ، لور قديمي و آلاچيق هاي متنوع در امتداد ساحل، يكي از قشنگترين سواحل جزيره كيش به شمار مي رود. اين ساحل آرامش منحصر به فردي را به مسافران تور كيش مي دهد كه از قدم زدن در سواحل آن خسته نخواهند شد.

nargil1.jpg

مطالب مرتبط : 

تور كيش نوروز 96 



+ نوشته شده در سه شنبه 12 بهمن 1395ساعت 10:43 توسط zeynab | نظر بدهيد | تعداد بازديد : 0

جاذبه هاي گردشگري كيش

نمايشگاه خزندگان كيش

نمايشگاه خزندگان كيش يكي ديگر از جاذبه هاي ديدني و تفريحي جزيره زيباي كيش مي باشد كه هر ساله توريست هاي زيادي از اين نمايشگاه ديدن مي كنند. در اين نمايشگاه از جمله خزندگان ايران و جهان به چشم مي خورد و بهترين مكان ديدني براي گردشگران تور كيش نوروز 96 كه به موجودات زنده و خزندگان علاقه دارند مي باشد. از جمله اين خزندگان مي توان به مارهاي عظيم بوآ ، سوسمارهاي  ماداگاسكارا ، عقرب سياه امپراتور آفريقا و .... اشاره كرد. نمايشگاه خزندگان كيش به دليل نزديكي به ديگر جاذبه هاي كيش از جمله بوستان آهوان توجه زيادي از گردشگران تور كيش نوروز 96 را به خود جلب مي كند.

khkish1jpg.jpg

khkish2jpg.jpg

جهت رزرو و خريد تور كيش نوروز 96 و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

 

ساحل درختان نارگيل كيش

يكي ديگر از جاذبه هاي ديدني جزيره زيباي كيش ساحل درختان نارگيل كيش مي باشد كه در زميني به مساحت 20 هكتار در سواحل شرقي جزيره كيش بنا شده است كه 30000 درخت نارگيل در آنجا كاشته شده است. ساحل درختان نارگيل كيش داراي فضايي سرسبز و آلاچيق هاي زيبا مي باشد كه بهترين تفرجگاه براي گردشگران تور كيش نوروز 96 مي باشد. همچنين اين ساحل در نزديكي اسكله تفريحي  و پلاژ آقايان قرار گرفته است. ساحل درختان نارگيل كيش يكي از زيباترين سواحل زيباي جزيره كيش مي باشد كه گردشگران تور كيش با قدم زدن در اين ساحل لحظات خوشي را سپري خواهند كرد.

nargilkish1jpg.jpg

nargilkish2jpg.jpg

جهت رزرو و خريد تور كيش و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

كلبه هور جزيره كيش

در غربي ترين جزيره زيباي كيش دماغه اي از قديم وجود دارد كه كلبه هور ناميده شده است. در بستر اين دماغه صخره اي وجود دارد كه  آبزيان زيادي همچون سرخو ، هامور ، انواع صدف ها ، لاك پشت ها در اين ناحيه ديده مي شود. به همين دليل گردشگران تور كيش كه به ماهيگيري علاقه دارند در زمان هاي كه وزش باد كم است به اين منطقه براي ماهيگيري مي روند. در ساحل جنوبي اين كلبه غاري كوچك به طول 5 متر وجود دارد. در اين منطقه فضاي سبز و تفريحي از جمله آلاچيق ، ميزها ، نيمكت ها ، نورافكنهاي بزرگ و.... براي گردشگران تور كيش فراهم شده است. جذابيت دماغه كلبه هور بيشتر به خاطر طبيعت وحشي اين منطقه است كه در اكثر مواقع سال برخورد موجهاي بزرگ با صخره هاي سنگي بسيار هيجان برانگيز است مخصوصا در اين دماغه حفره هايي وجود دارد كه در موقع برخورد موجها از ميان اين شكافها آب به بالا فوران مي كند. صداي امواج و سكوت منطقه و در شب آسمان زيباي بالاي دريا اين منطقه را براي گردشگران تور كيش به يادماندني كرده است.

جهت رزرو و خريد تور كيش و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

نخلستان هاي جزيره كيش

در قرون گذشته پرورش نخل در جزيره زيباي كيش يكي از متداول ترين شغل هاي مردم اين جزيره بوده و رواج بسياري داشته است و  امروزه وجود اين نخلستان ها گواه بر اين موضوع مي باشد. باغ بهشت كيش تنها نخلستان از دوره هاي پيش مي باشد كه امروزه يكي از جاذبه هاي ديدني و گردشگري براي گردشگران تور كيش به حساب مي آيد. اين نخلستان در غرب محله سفين قرار گرفته است و از جمله  ويژگي اين نخلستان هنگام غروب آفتاب مي باشد كه چشم اندازي زيبا و ديدني دارد.

جهت رزرو و خريد تور كيش و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

خانه مردم شناسي بوميان كيش

خانه مردم شناسي بوميان كيش يكي از جاذبه هاي ديدني و تاريخي جزيره زيباي كيش مي باشد. اين خانه با مساحت يك هزار و دويست متر مربع در حدود 200 سال پيش بنا شده است. خانه مردم شناسي بوميان كيش داراي 15 اتاق و 2 حياط مي باشد. اين خانه در قديمي ترين محله كيش يعني سفين قديم واقع شده است. اين خانه نمادي از فرهنگ و آداب و رسوم گذشته و سبك معماري آن كاملا بومي مي باشد. گردشگران تور كيش كه به موزه و جاذبه هاي تاريخي علاقه دارند خانه مردم شناسي بوميان كيش بهترين انتخاب مي تواند باشد. در  ضمن صاحب اصلي اين خانه تاجر مرواريد و صاحب يكي از بزرگترين لنج هاي بادباني آن زمان به نام حاج عبدالله بن شاهين بوده است.

جهت رزرو و خريد تور كيشو اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۱۱:۴۲:۴۷ ] [ ليدا ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب