تور كوشي آداسي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 36
دیروز : 12
افراد آنلاین : 1
همه : 7153
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

قلعه امبرد و كليساي استوتساتسين ارمنستان

قلعه امبرد و كليساي استوتساتسين ارمنستان بر بالاي كوه و در ارتفاعات بلند قرار گرفته است. قلعه و كليسا خيلي جالب و ديدني براي مسافران تور ارمنستان مي باشد و از جاذبه هاي گردشگري ارمنستان است. گردشگران براي بازديد از اين مكان تاريخي به ارمنستان سفر مي كنند.كليسا و قلعه يكي از قيمي ترين كليساهاي ارمنستان مي باشد.

قلعه تاتيو ارمنستان

از ديدني هاي جذاب و زيباي ارمنستان قلعه تاتيو است كه در قرن نهم در دهكده اي در منطقه جنوبي قلعه تاتيو ارمنستان ساخته شده است اين قلعه در اصل مجموعه اي از ساختمان هاي اداري و كليساها بوده است و از مهم ترين و زيبا ترين جاذبه هاي گردشگري ارمنستان و براي مسافران تور ارمنستان بسيار جذاب مي باشد. قسمت اصلي طبقات معنوي و فرهنگي و سياسيارمنستان در اين ناحيه جمع شده است و اين قلعه فرمانروايي بر چند دهكده بود. مسافران تور ارمنستان با رفتن به آنجا مي توانند لحظات خوبي را سپري كنند. 

 

كليساي اچميادزين ارمنستان

يكي از زيبا ترين و مناسب ترين كليساهاي خوب ارمنستان كليساي اچميادزين است. اين كليسا با نام رسمي واغارشاپات نام يك شهر و همچنين يك مكان مقدس در كشور ارمنستان است. كليساي اچميادزين ارمنستان در سال 480 ساخته شده جاثليق كل ارامنه در آنجا زندگي مي‌كند. واژه اچميادزين به معناي ظهور تك ‌فرزند (منظور عيسي به‌عنوان تنها فرزند خدا) است، زيرا به باور مردم، عيسي خود در آنجا از آسمان به زمين فرو آمد تا مكان دلخواهش را براي ساخت كليسا نشان دهد. اين كليسا يكي از قديمي ترين كليساهاي ارمنستان است كه توسط گريگور لوساگوريچ يا همان بنيادگذار كيش گريگوري ارمني ساخته شده است. مسافران تور ارمنستان با رفتن به اين مكان زيبا مي توانند زمان خوشي را سپري كنند.

ساختمان اپرا ارمنستان

ساختمان اپرا ارمنستان يكي ازشاهكار هاي ناب معماري شهر ايروان و از شمار يكي از 10 سالن اپراي برتر جهان مي باشد كه به نام Aram kachatorian  (اولين اپرا نويس ارمني)نام گذاري شده است. اين ساختمان از دو قسمت ساخته شده كه سالن غربي آن، سالن فيل هارمونيك (اركستر سمفوني ) به نام Aram kachatorian و سالن شرقي آن، سالن اپرا وباله به نام Alexander spendiarian  هست. اين بنا با طراحي و نظارت مستقيم معمار مشهور Alexander Tamanian در سال 1931 تاسيس شده است ودر سال 1936 در نمايشگاه بين المللي پاريس مدال طلاي معماري را دريافت كرده و اولين برنامه اي كه در آن اجرا شده درسال 1932 بوده است و درسالهاي گذشته يكي از مراكز جذب توريست محسوب مي شود. هنرمندان معروف بسياري جهت برگزاري كنسرت هاي موسيقي درساختمان اپرا به ارمنستان سفر مي كنند و استقبال خوبي نيز از آنان مي شود. مسافران تور ارمنستان مي توانند به راحتي از مراكز تفريحي بسياري كه در اطراف ساختمان اپرا ارمنهستان افتتاح شده است بهره ببرند. 

شهر جرموك ارمنستان

شهر توريستي جرموك ارمنستان يك شهر كوهستاني با چشمه هاي آب گرم است كه در جنوب استان ويتس دزر  و 53 كيلومتري شرق استان يغگنادزور است. جمعيت شهر جرموك در سال 2011 چيزي حدود 4628 نفر بوده است.اسم جرموك در زبان ارمني به معناي جاي گرم است.داراي طبيعت بسيار زيبا ، آب و هواي تميز و چشمه آب گازدار جرموك است كه هر ساله در فصل تابستان توريستان تور ارمنستان بسياري را جذب مي نمايد. آب آشاميدني جرموك خواص درماني زيادي دارد و از زمان قرون وسطي تا كنون آب درماني در آن وجود داشته است. يكي ديگر از ويژگي هاي اين شهر وجود چشمه هاي آب آشاميدني در نقاط مختلف شهر است كه دماي آنها بين 30 تا 70 درجه است. اينشهر در ارتفاع 2080 از سطح دريا در كوه هاي  ويتس دزر در ميان جنگل هاي انبوه  در يك فلات كه توسط رودخانه آرپا به دو بخش تقسيم شده است. مسافران تور ارمنستان از اين مكان گردشي مي توانند بازديد كنند.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۱۱:۵۱:۱۲ ] [ ليدا ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب