تور كوشي آداسي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 27
دیروز : 43
افراد آنلاین : 1
همه : 6853
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

هتل پارك قشم  Qeshm Park Hotel

هتل پارك قشم در بلند ترين منطقه جزيره قرار گرفته است و از هتل هاي قيمت مناسب قشم است . هتل پارك قشم تا فرودگاه هفتاد كيلومتر و پياده فقط  5 دقيقه تا ساحل دريا و با اتومبيل تا مراكز تجاري و خريد 5 دقيقه فاصله دارد. اين هتل يكي از بهترين هتل آپارتمان هاي قشم ميباشد و اين هتل ميتواند يكي از بهترين انتخاب هاي مسافران تور قشم باشد.

امكانات هتل پارك قشم : يخچال , تلويزيون , ماهواره , سرويس هاي فرنگي و ايراني , كافي شاپ و رستوران مي باشد كه ميتوانيد در رستوران و كافي شاپ هتل ساعاتي را از غذاها و نوشيدني ها استفاده كنيد و لذت ببريد.

آدرس هتل پارك قشم : جزيره قشم , بلوار آزادگان , جنب هتل ديپلمات , هتل پارك

جهت رزرو و دريافت اطلاعات بيشتر راجع به تور قشم با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

 

 

هتل آپارتمان كاوان 3 قشم  Qeshm Kavan 3 Hotel Aparteman

هتل آپارتمان كاروان 3 در يكي از بهترين نقاط جزيره قشم در نزديكي سواحل غربي واقع شده است. اين هتل در 4 طبقه در محيطي زيبا با ظرفيت پذيرش 60 نفر ميهمان تور قشم با امكانات مطلوب و مناسب مي باشد. نزديكي به اماكن تجاري، ديدني و توريستي و فاصله نزديك به بازارهاي ستاره، فرودسي، پرديس، مرجان و خليج از امتيازات اين هتل مي باشند. هتل شمس با استفاده از پرسنلي حرفه اي و آموزش ديده در تمامي فصول ميزبان مسافران جزيره رويايي قشم مي باشد. گردشگراني كه قصد رزرو تورر قشم را دارند اين هتل آپارتمان هم از نظر قيمت و هم از نظر كيفيت مناسب ميباشد.

جهت رزرو و دريافت اطلاعات بيشتر راجع به تور قشم با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل سينگو قشم  Qeshm Singo Hotel

هتل سينگو قشم تازه تاسيس در قلب مراكز تجاري درگهان و در كنار ساحل نيلگون خليج فارس واقع شده است. اين هتل ۳ ستاره داراي ۶۵ اتاق با امكانات رفاهي نظير اينترنت پرسرعت، كافي شاپ، پاركينگ و ... مي‌باشد. اين هتل در مجاورت ساحل خليج فارس است و شما با چند قدم پياده‌روي مي‌توانيد به ساحل برسيد. اين هتل چون نوساز است وسايل نو و شيكي دارد و اتاق‌هايش تميز و دل باز هستند. هتل سينگو در طبقه‌ي دوم مجتمع تجاري دريا براي مسافران تور قشم قرار گرفته. شما مي‌توانيد يك طبقه پايين بياييد و از اين مركز تجاري خريد كنيد. نگران سنگيني بار و رفت و آمدتان هم نخواهيد بود. اگر هم دوست داشتيد به مراكز خريد ديگر سر بزنيد، مجتمع‌هاي تجاري مثل سيتي سنتر و بازار بين المللي ستاره هم در دسترس مسافران تور قشم هستند. اسكله لافت، غار خربس، زيارتگاه شاه شهيد، دره ستارگان، جنگل‌هاي حرا و ... از ديدني‌هاي نزديك هتل هستند. 

عكس ها و امكانات هتل سينگو قشم

يخچال، تلويزيون، سرويس فرنگي، سرويس ايراني، لابي، ماهواره، كافي شاپ، اينترنت در لابي, ميني بار و....

جهت رزرو و دريافت اطلاعات بيشتر راجع به تور قشم با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

مطالب مرتبط :

تور قشم تابستان 96

تور قشم تير 96

تور قشم مرداد 96

تور قشم شهريور 96

 

تور قشم نوروز 97

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ تير ۱۳۹۶ ] [ ۰۹:۳۰:۲۴ ] [ ليدا ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب