تور كوشي آداسي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 24
دیروز : 57
افراد آنلاین : 1
همه : 7046
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس
پوكت، بهشتي در تايلند و كارهايي كه بايد سپريدن دهيد
كشور تايلند همواره در سنه هاي تازه جز مقاصد مسافران بسياري و از دسته مسافران ايراني بوده است. بين مقاصد و تورهايي كه به اين مملكت اجرا مي شود، همواره جزيره ي پوكت جايگاهي متفاوت دارد. در اين گزارش، كوشش خواهيم كرد كه شما را با كارهايي كه مي نا در سفر به اين جزيره، كه به راستي يك بهشت روي زمين است، انجام دهيد، آشنا سازيم. با لست سكند به اتفاق باشيد:

پوكت كجاست؟
جزيره ي پوكت واقع در جنوب غربي كشور تايلند، احد از اسطوره اي ترين مناطق توريستي عالم مي باشد. بسياري از توريست ها معتقدند اين شهر تمام ويژگي هاي لازم براي يك تعطيلات عالي را دارد. در اينجا سواحل شني زيبايي هست كه چندين مايل در كناره ي دريا گسترده شده اند و آبي گرم و زلال مملو از جاذبه هاي زيرآبي دارد كه براي غواصي مناسب اند. سواحل غربي پوكت مخلوطي از خليج شني، برآمدگي هاي سنگي و پرتگاه هاي عظيم آهكي به به اتفاق چندين منطقه ي مهم توريستي مي باشد مشابه كنار كامالا، كنار كارون و ساحل پاتونگ. كساني كه به دنبال جايي به جز ساحل هستند، مي توانند تورهاي جنگل هاي سرسبز گرمسيري، جنگل هاي گسترده ي نارگيل، شاليزارها، سواري بر روي فيل ها، موج سواري، قايق سواري با قايق هاي بامبو و حتي بانجي جامپينگ را تجربه كنند.
دسترسي به پوكت
بهترين و سريعترين راه دسترسي به پوكت از راه پرواز به مقصد فرودگاه بين المللي آن است كه در شمال اين جزيره قرار دارد. خطوط هوايي ايراسيا (Air Asia)، تاي ايرويز (Thai AirWays)، اورينت تاي(Orient Thai) و نوك اير (nok Air) هر روز از بانكوك براي پوكت پرواز دارند كه مدت زمان آن نيز نزديك 70 دقيقه است. محدوديت بار در پروازهاي پوكت براي :

ايراسيا 15 كيلو ( اضافه بار براي هر كيلو نزديك 3 دلار ) 

تاي ايرويز 25 كيلو ( اضافه بار براي هر كيلو نزديك 2 دلار )

اورينت تاي 20 كيلو است .

از اين رو مسافراني كه هدف خريد بيشتري در بانكوك دارند، بهتر است كه شهر پوكت را ابتداي سفر خويش پيمان دهند!
جاذبه هاي توريستي پوكت:

 

1. بازديد از Phang Nga Bay
يكي از نامي ترين گردش هاي يوميه در اين منطقه گردش در فانگ نگا باي است كه دربرگيرنده فيل سواري و رانندگي در سواحل شرقي پوكت مي باشد.همچنين يكتا ساير از تفريحات گشتن جزيره با قايق هاي حقير در درياي فانگ نگا باي مي باشد كه در آن ميمون ها و مرغ ها دريايي بدون پروا به دنياي خارج در درون آن زندگي مي كنند . پس شما را به غار ديگر مي برد و پس از آن ناهار سرو مي شود. پس از ظهر غار ديگري را كشف مي كنيد سپس شما را به ايستگاه برمي گرداند.

معروف ترين قسمت در اين گشت، بازديد از جزيره ي جيمز باند و وانگهي Koh Panyee مي باشد. اين فضا ها، مناظر ايده آلي جهت عكاسي دارند و مي توانيد از آب خوش رنگ اين منطقه در كناره طبيعت بي همتا آن، لذت ببريد. 

جزيره ي جيمز باند

اين قسمت كه مشهورترين قسمت در اين گشت مي باشد، به اسم Nail Island معروف است و براي اولين بار با فيلم "مردي با جنگ افزار طلايي" جيمز باند به شهرت رسيد. اكثر تورهاي منطقه، بازديد از اين فضا دارند.
روستاي Koh Panyee
اين روستا به طرز شگفت انگيزي روي آب بنا شده است و در ساحل صخره كبير واقع است. موقع ناهار، زياد از گردشگر هايي كه از جزيره ي جيمز باند ديد مي كنند، به اينجا آورده مي شوند الي هم ناهار بخورند و هم از صنايع دستي اين منطقه خريد نمايند.
قايقراني در Hongs of Phang Nga
اما قسمت هيجان انگيز ماجرا در بازديد از اين قسمت، قايقراني در رودخانه ها و غارها و كشف جاهاي جديد مي باشد كه مي توانيد انجام دهيد. در ناحيه Phang Nga، غارهاي زياد با طبيعت بي اندازه يي وجود دارند كه توريست ها مي توانند با استفاده از قايق به آنجا روند و از ديد اين نقاط لذت ببرند.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۳۸:۱۲ ] [ ليدا ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب