تور كوشي آداسي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 52
دیروز : 34
افراد آنلاین : 2
همه : 7017
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس
پوكت سواحل عمومي زيادي دارد اما دو لغايت از مهم‌ترين‌هايشان، كنار پاتونگ و كنار كارون هستند. يكتا از ديدني‌هاي پر طرفدار پوكت را مي‌توانيد در تقرب كناره پاتونگ ببينيد، وقت‌گذراني در پوكت فانتاسي با برنامه‌هاي شبانه‌ي آتش‌بازي، نمايش فرهنگ و سنت تايلندي، نمايش و پايكوبي فيل‌ها و بازار صنايع‌دستي تماشايي‌اش، مي‌تواند شبي باشكوه بسازد. در پوكت هم مانند ساير شهرهاي تايلند، معبد و مجسمه‌هاي بودا زياد ديده مي‌شود ولي مهم‌ترين معبد پوكت، معبد چالونگ است كه گراميدن و اهميت خاصي براي مردمان  دارد. كم و بيش به معبد چالونگ، باغ‌وحش پوكت با حيوانات مختلف و بازيگوش، جايي دوست‌داشتني براي بچه‌ها و البته بزرگ‌ترهاست. بعيد است از پوكت شنيده باشيد و آوازه‌ي جزاير في‌في به گوش تان نرسيده باشد؛ دو الي جزيره‌ي مهم آن‌ها، في‌في كوچك و في‌في كبير است كه در في‌في حقير كسي ساكن نيست و يك غار ديدني به اسم «وايكينگ» كيو دارد.
معبد وات‌چالونگ
مهم‌ترين معبد بودايي شهر پوكت است و به دو راهب ورجاوند تقديم شده كه دردهه‌ي ١٨٧٠ ميلادي، به پرستاري و بهبود كارگران معادن مي‌پرداختند. در اين معبد بايد با جامه پوشيده و پسنديده وارد شد و كفش‌ها را هنگام ورود درآورد. وات چالونگ، معماري و نقش‌هاي زياد زيبايي دارد، به خصوص در معبد اصلي. اين معبد حائز ۳۶ تنديس بودا است و احتمالاً بتوان گفت احد از بزرگترين معابد در همه مملكت تايلند همين معبد است.
آكواريوم پوكت
اين آكواريوم گرمسيري، اين آكواريوم اولين آكواريم در سطح تايلند است و مجموعه‌اي كم‌نظير از ماهي‌هاي استوايي، لاك پشت‌ها، مرجان‌ها و گونه‌هاي ديگري از جانوران دريايي را در خودش دارد.
فانتاسي 
فانتاسي كه ديزني‌لند جنوب شرقي آسيا هم ناميده مي‌شود، بگرفته از ميراث فرهنگي ريشه دار تايلند است كه با به كارگيري فناوري‌هاي جديد، سنت‌هاي اين كشور را زنده مي‌كند. اين پارك تفريحي دربرگيرنده بازي‌هاي گوناگون و متنوع، فروشگاه‌هاي صنايع دستي، بوفه‌ي بين‌المللي و نمايش‌هاي گوناگون است. فانتاسي يك پارك موضوعي فرهنگي است كه به سه تقسيم تقسيم شده؛ خريد در دهكده فستيوال، خوراك خوردن در رستوران بوفه «گلدن كيناري» و دسته سوم تفريح و سرگرمي به سخيف وگاسي در كاخ فيل‌هاست.
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ] [ ۰۹:۲۹:۳۴ ] [ ليدا ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب