تور كوشي آداسي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 13
دیروز : 55
افراد آنلاین : 1
همه : 6775
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس
زيباترين جاذبه هاي تايلند براي گردشگران 
 تايلند احد از مناطق جذاب گردشگري در جهان است، سواحل آرام و زيبا، شهرهاي پر رفت و آمد، معابد باشكوه و طبيعت بي نظير آن هر ساله توريست هاي زيادي را به خويش جذب مي كند. ما در اينجا تعدادي از بهترين جاذبه هاي توريسم آن را برايتان آورده ايم.

1. ناحيه زيباي كرابي كه در سالهاي اخير به يكي از جذاب ترين سواحل جنوب شرق آسيا تبديل شده است، در جنوب تايلند و در راستا ساحل درياي آندامان پيمان گرفته و رودخانه كرابي از درون آن مي گذرد و به دريا مي ريزد.

 اين منطقه زيباي گردشگري با مساحتي نزديك 4700 كيلومتر مربع، 130 جزيره بزرگ و كوچك دارد كه بر جاذبه هاي آن افزوده است. سواحل ماسه اي سفيد و صخره هاي زيبا و انواع گياهان و جانواران محيطي براي آرامش و استراحت توريست ها جان مي دهد. در كرابي مي طاقت از قايق سواري در سواحل دريا و طبيعت وحشي و پارك هاي ملي و چشمه هاي آب گرم و آبشارهاي سرد لذت يك سفر خوب را برد.
 2. قصر تابستاني بنگ پا اين، قصر تابستاني سلاطين تايلندي بوده است. اين مكان باغ هاي زيبايي دارد و با معماري اروپايي تزيين شده است.
3. ويي اينتانون مرتفع ترين كوه تايلند به حساب مي آيد. بلندي آن بين 800 متر الي 2565 متر متغير بوده كه موجب بروز تغييرات آب و هوايي گرديده است. پارك ملي دويي اينتانون در استان چيانگ مي تايلند، آبشارها و كوه هاي فراوان و تنوع زيستي فوقاني دارد، داراي غارهاي متعدد و شگفت انگيزي نيز است. اين ناحيه در حقيقت مامني براي كار و جنبش ها و مناظر طبيعي متفاوت به احصاييه مي رود. از اين مكان به عنوان «سقف تايلند» نيز اسم مي برند.
4. بازار دمنوين سادواك، بازاري شناور در بانكوك است كه مواد غذايي محلي در آن به فراواني يافت مي شود.
5. لوي كراتونگ فستيوالي است كه هر ساله در تايلند در شب ماه كامل دوازدهمين ماه قمري برگزار مي شود. در اين فستيوال مردم بالن هاي خود را به هوا مي فرستند لغايت بد اقبالي از آنها دور شود و روشنايي فانوس راه صحيح را در حيات به آنها نشانه دهد.
6. قصر بزرگ مجموعه‌اي از ساختمانهاي سلطنتي در بانكوك است كه از قرن هجدهم ميلادي تا به حال محل اقامت رسمي سلاطين آن مملكت بوده‌ است. ساخت اين مجموعه ساختماني، از سنه ۱۷۸۲ ميلادي، پيش درآمد شده و بطور مداوم، گسترش يافته‌است. 
7. معبد وات رونگ خون در چيانگ راي، توسط چيره دست ترين معماران و طراحان تايلند ساخته شده است. اين معبد داراي نماي زياد زيباي سفيد و شيشه اي است كه آن را در تمام جهان خاص كرده است. معماري هاي بسيار زيباي اين معبد به راستي چشم نوازند و نشان از هنر ملت اين محل دارد.
8. اگر به دنبال تسكين مي گرديد، يك قايق اجاره كنيد و به جزيره كو في في سري بزنيد. 
 ديدني هاي تايلند,جاذبه هاي توريسم تايلند

جزيره كو في في، يكي از اصلي ترين جاذبه هاي توريستي تايلند مي باشد
 
 9. معبد وا ماهاتات احد از معابد كهنه است كه در سررسيد پادشاه راما نخست ساخته شده و از مهمترين جاذبه هاي گردشگري بانكوك است. مشهورترين دسته آن سرديس بوداست كه با اصل و نسب هاي درختان احاطه شده است.  
 ديدني هاي تايلند,جاذبه هاي توريسم تايلند

معبد وا ماهاتات، مهمترين جاذبه هاي توريسم بانكوك است
 
10. شمال تايلند به تنوع گل و گياه شهرت دارد، به خصوص در ماه فوريه كه بهترين ماه در چيانگ ماي است. رژه ماشين هاي حامل افراد كه با گل ها تزيين شده، خاصيت به ياد ماندني اين رخداد ساليانه است. تقسيم هاي مختلف اين جشنواره دربرگيرنده نمايش هاي هنري و مسابقات مختلف است كه سه روزه در نخستين فرجام هفته ماه فوريه برگزار مي شود.
ديدني هاي تايلند,جاذبه هاي گردشگري تايلندتنوع گل و گياه در شمال تايلند زياد زياد است
 
11.اگر به حيوانات از دسته فيل علاقه داريد، به پارك ملي فيل ها در چيانگ ماي سري بزنيد. در اين فضا مي توانيد از  نزديك  با آنها بستگي برقرار كنيد ولي سوار شدن بر آنها بازداشته است.
ديدني هاي تايلند,جاذبه هاي گردشگري تايلندپارك ملي فيل ها در چيانگ ماي احد از ديدني هاي مملكت تايلند ميباشد
  
 12. معبد ترايميت يكي از ديدني هاي بانكوك است كه در شهر چينيها پيمان دارد و محل حفاظت بزرگ ترين تنديس هاي بوداي جهان با ديرينگي 700 ساله است.  
 ديدني هاي تايلند,جاذبه هاي گردشگري تايلندمعبد ترايميت محل نگهداري كبير ترين مجسمه هاي بوداي جهان
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ] [ ۰۹:۲۳:۱۱ ] [ ليدا ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب