تور كوشي آداسي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 16
دیروز : 55
افراد آنلاین : 1
همه : 6778
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس
تور تايلند
93 كاربر امتياز ديتا اند مملكت تايلندي و كيش اكثريت ملت آن بودايي و اسلام مي باشد. تايلند داراي ۵۱۷۰۰۰ كيلومتر مربع مساحت و 63 ميليون نفر جمعيت است, پايتخت اين كشور و همچنين پر جمعيت ترين شهر آن بانكوك است كه در جنوب آن مملكت واقع مي باشد. تايلند (Thailand) هم اسم با نام پادشاهي تايلند و نام سيام است نام تايلند مشمول دو واژه "تاي" و"لند" مي باشد كه به معناي سرزمين حوري است. تايلند در ماضي فراز و نشيب هاي زيادي را پشت سرگذاشته و جنگ هاي زيادي را سپري كرده است با اين حال امروزه مملكت تايلند احد از امن ترين كشورها براي سفر و گردشگري در قاره آسيا ميباشد و به همين خاطر سرمايه گذاران، بازرگانان و جهانگردان  زيادي ميل دارند كه در تايلند  سرمايه گذاري و گشت و گذار كنند.
تور تايلند و سفر به تايلند
مردم تايلند انسان هايي بسيار خونگرم و مهمان نواز هستند. تور تايلند بيشترين تعداد گردشگر را در بين كشورهاي شرق آسيا دارد اما ورود مهمانان خارجي به تايلند تاثير محسوسي بر نزاكت ملت نداشته و ندارد چراكه آنها  گرايش دارند نزاكت و سنت خويش را حفظ كنند. تايلند داراي جشنها و رسوم ملي و فرهنگي زيادي است كه هر ساله در موقع ويژه بر گزار ميشود. ولي مهمترين آنها جشن آب پاشي است كه حقيقتا پروا كسان زيادي را به خويش جلب مي كند و از زيبايي و جذابيت خاصي برخوردار است. اين جشن هر ساله پايان فروردين ماه  به مدت ۳ روز پشت سر هم بر گزار ميشود و تمام مردم تايلند حتي مسولين  نيز در اين جشن شركت مي كنند. در هر  كوچه و خيابان بر سر هر گذر و رهسپار و همه جا ملت بر روي همديگر آب  مي پاشند كه نشان  پاكي و شادابي حيات است. ملت از حقير و بزرگ بر روي يكديگر آب مي پاشند و كل دلشاد و بشاش هستند. هر ساله صد ها هزار مسافر خارجي در اين روزها براي كمپاني در اين جشن  به تور تايلند سفر مي كنند.
ساعت رسمي تايلند  ۷+ گرينويچ  و  ۵/۳+ با ايران است. فاصله هوايي طهران الي بانكوك سر راست ۷ ساعت است و با پروا به ۳.۵ ساعت اختلاف ساعت ٬ اگر از فرودگاه امام تهران ساعت ۸ بامداد پرواز داشته باشيم ساعت ۶.۵ عصر همانروز در فرودگاه بانكوك فرود خواهيم آمد. و تا برونرفت از فرودگاه و تحويل اطاق هتل در بانكوك ساعت ۸ شب خواهد شد كد مخابراتي تايلند ۰۰۶۶ است. اين مملكت حائز سيستم تلفن همراه مترقي است و مكالمات با نرخ ارزاني صورت ميپذيرد.همچنين قيمت خريد سيم كارت در اين مملكت زياد پاييين است و با بها خريد يك ساندويچ تساوي مي كند. چند كمپاني كبير در تايلند در شغل فرآوري سيم كارت فعاليت ميكنند اما بهترين گونه سيم كارت( ارنج) است.
اطلاعات تايلند
بات از اواخر قرن ۱۹ تا به حال يكتا پول تايلند بوده است و هر بات به صد ستنگ تقسيم مي شود و تقريبا  برابر يك چهلم دلار امريكا است. اسكناس هاي رايج در اين كشور از بيست الي هزار بات متغير است و بر روي همگي آنها تصويري از سلطان كنوني تايلند به همراه نمادهاي ديگري همچون مهر سلطنتي وجود دارد.اسكناس هاي رايج در اين مملكت دربرگيرنده ۱۰۰۰ بات (خاكستري)، ۵۰۰ بات (بنفش)، ۱۰۰ بات (قرمز)، ۵۰ بات (آبي) و ۲۰ بات (سبز) مي شوند و اسكناس ۱۰ بات (قهوه اي) نيز ممكن است برخي مواقع ديده شود اما اين اسكناس بعد از دوران بحران اقتصادي آسيا از رده بيرون شده است. سكه هاي مضروب در اين مملكت نيز شامل ۲۵ و ۵۰ ستنگ ، يك ، پنج و ده باتي مي شوند.
اطلاعات جغرافيايي تايلند
تايلند در نزديكي خط استوا واقع شده و داراي آب و هواي گرم و مرطوبي است.اين مملكت براي مردمي كه در تايلند حيات ميكنند داراي ۳ فصل است ولي براي ما اين فصل ها محسوس نيست و در اغلب مواقع گرم است البته گرماي تايلند گرماي سوزنده و داغي نيست. دماي هوا در تايلند همش بين ۲۹ الي ۳۵ درجه است و بارندگي در انجا يك دوره كم و بيش ۵ ماهه دارد و در فصل بارندگي كه در بين ماه هاي خرداد تا  آبان است كم و بيش هر روزه در تايلند باران ميبارد كه در اكثر اوقات زياد شديد و با رعد وبرق همراه است. ولي باران هاي Thailand هم ديدني و لذت دسته است. سرد ترين ماه سال در تايلند مربوط به  دي ماه مي باشد.
حمل و نقل در تايلند
تايلند حائز ناوگان حمل ونقل مجهزي است كه شامل ناوگان هوائي براي پروازهاي بين المللي و  پروازهاي دروني تور تايلند مي باشد.
در طول ۲۴ ساعت شبانه روز صدها هزار دستگاه تاكسي در  شهر بانكوك مشغول جابجائي مسافران اند٬ اكثر  تاكسي هاي بانكوك تويوتا و مدلهاي جديد هستند كه رنگهاي مختلفي دارند اما بيشتر آن ها گلگير هاي سبز سير و بدنه زرد رنگ هستند. بيشتر تاكسي ها داراي تابلوئي با عنوان تاكسي متر بر روي سقف ماشين خويش  هستند كه نشان مي دهد ترجيچ يشتر افراد به كارگيري تاكسي متر است.
در شهر بانكوك تعداد زياد زيادي اتوبوس بصورت شبانه روز به جابجائي مسافران مشغول هستند. و در هر ساعت ار شبانه روز و در هرجاي شهر كه باشيد ميتوانيد از اين اتوبوسها بهره‌گيري كنيد٬ البته يادگرفتن راه ها كمي سخت است  كه باهمراه  داشتن نقشه شهر اين مشكل حل شدني است.
بعضي نقاط پر اياب و ذهاب شهر بانكوك داراي قطار هوائي است كه بسيار آسان و تند است.در برخي مسير ها كه با شدامد فوقاني به اتفاق  است اگر بخواهيد با اتوبوس يا تاكسي برويد نزديك ۲ ساعت درازا خواهد كشيد اگر  قطار هوائي را جايگزين آن كنيد  فقط ۱۵ الي ۲۰ دقيقه به مقصد خويش  خواهيد رسيد.
هتل هاي تايلند
هتل تايلند  از نظر استانداردهاي بين المللي از  درجه واستاندارد  قابل قبولي برخوردار هستند.تقريبا اكثر گردشگر هايي كه به تايلند سفر ميكنند از هتل هاي تايلند رضايت كافي را دارند. نكته زياد مهم در خصوص انتخاب هتل در تايلند خانوادگي بودن ويا مجردي بودن هتل است.  چه بسا اين نكته كه هتل فاميلي و پسنديده تور تايلند و سفر به تايلند با خانواده است در هيچ هتلي مشخص نباشد، ولي جالب است بدانيد بعضي هتل ها با توجه به شرايط هتل پسنديده و افراد مجرد و برخي هتل ها پسنديده جهت سفر فاميلي ميباشد.نكته ديگر درباره انتخاب هتل موقعيت هتل و محل قرار گرفتن آن است كه از اهميت فوقاني برخوردار است،توجه كنيد هتل باره برگزيدن شما بدر مجاورت مراكز بازرگاني و تفريحي  و وانگهي رستوران ها باشد.
تور شهر هاي تايلند
تور بانكوك
تور پاتايا
تور پوكت
تور ساموئي
تور جزيره كرابي
تور هواهين
تور چيانگ ماي
تور بانكوك پاتايا
تور بانكوك پوكت
تور بانكوك ساموئي
تور پاتايا پوكت
تور پوكت ساموئي
تور بانكوك كرابي
تور بانكوك هواهين
تور بانكوك چيانگ ماي
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۲۳:۴۹ ] [ ليدا ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب