تور كوشي آداسي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 20
دیروز : 55
افراد آنلاین : 1
همه : 6782
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس
قيمت تور تايلند
قيمت تور تايلند چند؟
قيمت تور تايلند  احد از عباراتي است كه در موتور جستجوگر گوگل مانند تمام تورهاي ديگر جستجو مي شود.
بهترين قيمت را تور تايلند را از گشت نويد بخواهيد  ۲۲۳۳۲۷۵۳
قيمت تورتايلند در فصول گوناگون فرق ميكند ، به طورمثال در فصل بهار  با پروا به اينكه مردم سفر هاي نوروزي را پشت راز گذاشته اند نسبتا افت زيادي ميكند اما هدف از نسبتا نسبت به ايام نوروز و نسبت به روزها پيك پيش از سنه مي باشد. بها تور تايلند  در فروردين ماه و بعد از چهاردهم فروردين به پس نزديك ۳۵ درصد نسبت به ايام قيمت تور تايلند اما تنوع غذايي آن شگفت و مفصل است و در قسمت هاي مختلف ذائقه ها كمي با هم متفاوت است مثلا مردم بانكوك به غذاهاي شيرين علاقه مندند .ازمعروفترين غذاهاي تايلند ميتوان پد تايلندي را اسم برد كه در تمام رستوران ها و غذا خوري هاي تايلند يافت مي شود .
كشور تايلند يگانه از كشورهاي است كه به لحاظ نقاط گردشگري فراوان و جاذبه هاي گردشگري جذابش در دنيا شهرت دارد و همواره و در هر فصل و هر زماني افراد بسياري از نقاط گوناگون دنيا اين كشور را به خصوص به جهت مسافرت هاي تفريحي خويش انتخاب مي كنند.
شما مي توانيد در اين كشور حيواناتي را از تقريبا  نگريستن كنيد كه تا به حال نديده ايد و همچنين با آن ها عكس يادگاري بگيريد.
مطمئن باشيد كه با مسافرت به اين مملكت اصلا متوجه گذر سررسيد نخواهيد بود و مي توانيد بهترين اوقات در اين مملكت بگذرانيد.
تور تايلند نيز از جمله تورهايي مي باشد كه به دليل تقاضاي بسيار از جانب مردم به صورت انبوه برگزار مي شود و بها تور تايلند و همچنين خرج هاي تور تايلند نيز به نسبت ساير تورها زياد مناسب مي باشد.
سفر به آسيا و فضا هاي ديدني آن مانند تايلند  نوعي آدرنالين را در تن افزايش مي دهد كه چه بسا اين شادي و وجد در ديدن اروپا و سواحل كارائيب حاصل نشود .
جاي شگفتي نيست كه تايلند گرد از پربازديد ترين كشورهاي دنياست و علت اين جذابيت زياد اين است كه تايلند كشوري جلب و بسيار سرگرم كننده است .
مناظر زيبا و فرهنگ غني تايلند و همچنين سواحل خيره كننده آنرا به مكاني منحصر بفرد و كامل براي لذت بردن از يك سفر جذاب و به ياد ماندني تبديل كرده است .
البته بهتر است پيش از سفر به تايلند درباره اين مكان قشنگ و وانگهي نكاتي كه بهتر است بدانيد نزاكت لازم را كسب كرده لغايت با خيالي راحت از سفرخود لذت ببريد .
همچنين خرج هاي ماندن در هتل هاي تايلند نيز بسيار مناسب و مقرون به صرفه است.
شما مي توانيد از طريق كمپاني هواپيمايي گشت نويد يگانه از بهترين مسافرت هاي خويش را با مناسب ترين خرج ها از طريق تور تايلند تجربه كنيد.
غذاهاي تور تايلند :
سريعترين غذاي تايلندي سبزيانه پاپايا  اسم دارد و طعمي ترش و شيرين دارد و تام يام گونگ يكتا ديكر از غذاهاي مغروف تايلندي است كه تركيبي از سليقه ي سريع و ترش است واگر ذائقه تان شيرين است به شما Geng Kheaw Wan را توصيه ميكنم و شير برنج با انبه  هم يك غذاي اخ داشتني مردم تايلند است  كه از شير نارگيل براي تعبيه آن كاربرد مي شود .
Sate كبابي پر پيرو درتايلند است . Kow mok يا برنج با مرغ برياني كه با سوپ و سس ويژه سرو مي شود .
قيمت تور تايلند در فصول مختلف:
تايلند در خردادماه به دليل آغاز آزمون هاي مدارس يك روند نرمالي را براي مسافرين به به اتفاق دارد. اما با آغاز فصل گرم تابستان و آغاز مسافرت ها بها تورتايلند افزايش زيادي را در خويش مي بيند.
قيمت تور تايلند تير ماه با   مرداد ماه تفاوت چنداني ندارد اما اين دو ماه در فصل تابستان نسبت به همه فصل بهار رشد زيادي را دارد. بها تور تايلند  آبان ماه و آذرماه  بعد از تاريخ نوروز بالاترين نرخ تور در كل سال مي باشد . در پاييز اوج زيادي نسبت به فصل تابستان داشته و نزديك ۳۰درصد افزايش پيدا ميكند. بها تور تايلند در زمستان روند بالايي را به خود گرفته و در بهمن ماه آغاز رزرو تورهاي نوروزي مي باشد.
Thailand
يكي از كشورهاي زيباي توريستي كشور تايلند مي باشد. اين مملكت زيبا در شبه جزيره ي كوچكي در جنوب شرقي آسيا واقع شده است. جاذبه هاي توريسم تايلند، گردشگر هاي زيادي را به سمت خود مي كشاند. چه بسا مسافرت به تايلند براي شما هم جالب باشد پس با ما به اتفاق باشيد لغايت ويژگي هاي اين كشور را بررسي كنيم:
تاريخ كشور تايلند
پيش از هرچيز بايد با پيدايش اين مملكت آشنا شويم. تايلند در حدود سده هاي نه لغايت سيزده بود كه تايلند بخشي از امپراطوري خمر به شمار مي آمد. خمر در آن موعد قدرت بزرگ آسيا بود. اما با گذشت موعد مبتلا تغيير و تحول شد و به كشوري مستقل تبديل شد. در سال ۱۹۳۹ اين مملكت به اسم امپراطوري سيام نامدار بود. ولي در اواخر سال ۱۹۴۵ به اعلام رسمي دولت نام تايلند را گرفت. در زبان تايي معني واژه ي تاي،  تبسم است. يعني به طور كلي تايلند معني سرزمين تبسم را مي دهد.
اكنون تايلند نام رسمي خود را گرفته است و به يك مملكت شناخته شده تبديل شده است.
پرچم مملكت تايلند
به پرچم تايلند نگاه كنيد. همانطور كه مي بينيد سه رنگ سفيد، قرمز و آبي موجود است. رنگ آبي حكومت سلطنتي را نشانه مي دهد، قرمز رنگ نماد ملت و سفيد پرتو ي كيش براي تايلندي ها محسوب مي شود.
 
اكنون كه اطلاعات كوچكي از تايلند به دست آورديد بياييد با جغرافياي كشور آشنا شويم.
تايلند كشوري  نزديك  كبير به احصاييه مي آيد و نزديك ۶۴ هزار نفر جمعيت دارد. مملكت هاي مالزي در جنوب، كامبوج در جنوب شرق، ميانبار در شمال غرب و لائوس در شمال شرق همسايگان تايلند هستند.
پايتخت اين مملكت بانكوك است. جاذبه هاي گردشگري زيادي هم در اين شهر قرار دارد. ولي اطراف تايلند جزاير زيادي مشابه پوكت، سامويي، پاتايا هستي دارند كه براي تفريح و سرگرمي بي نظير هستند.
مهم ترين ويژگي اين كشور، زيبايي آن است. تايلند و به خصوص جزاير اطرافش را در ذهن خويش مانند بهشت روي زمين انگاشت كنيد. اين كشور زياد سرسبز و زيبا است.
معمولا تمام مملكت هاي جنوب شرق آسيا اين خاصيت را دارند و گرم و نمور هستند. در تايلند سه فصل ديده مي شود.
فصل گرم و خشك
فصل باراني
فصل خنك
فصل گرم و خشك از ماه مارس الي ماه مه ادامه دارد. در اين فصل تايلند گرم و فاقد هيچ گونه باران مي شود. فصل باراني، همانطور كه از نام آن مشخص است اغلب بارش ها را دارد. اين فصل در ماه ژوئن الي اكتبر پيدا مي شود. اما بعد از اين كه باران ها تمام مي شود، تايلند در آب و هواي خنك و نكوداشتن فرو مي رود و فصل خنك از ماه نوامبر شروع مي شود و لغايت فوريه ادامه دارد. معمولا مسافرت در اين ماه ها جذاب و دلچسب است. تايلند در اين ماه رويايي مي شود.
مردمان تايلند چگونه اند؟
مردم تايلند مردماني مهربان و مهمان نواز هستند. شايد معني تايلند هم برگرفته از  خلق و خوي مردمان  كشور باشد. پس مسافرتي قشنگ و جذاب خواهيد داشت.
۱-مردم تايلند از نژاد تايي هستند. ولي شما مي توانيد نژاد هاي مالايي، چيني، خمر و بعضي طوايف كوه نشين را در اين مملكت پيدا كنيد.
۲-مردمان تايلند در ميان خود به زبان تايي صحبت ميكنند. توريست هاي عزيز بايد بدانند كه يادگيري اين زبان سخت و مقاله آنها دشوار به شمار مي آيد. در اين زبان واج هاي خاصي هستي دارد كه احتياج به تمرين و تكرار دارد. اما شما مي توانيد به وسيله ي  زبان انگليسي با مردمان  تايلند وابستگي استوار كنيد. هرچند ميزان تسلط به زبان انگليسي در بين ملت كم است اما در هتل ها، رستوران ها و فروشگاه ها از اين زبان كاربرد مي شود.
اما نكته ي جالب اين است كه اگر بخواهيد چند كلمه زبان تايي ياد بگيريد، حسابي مردم تايلند را شگفت زده مي كنيد. چون آن ها خو دارند با گردشگر ها به زبان انگليسي گفتگو كنند. ولي با اين شغل شما حسابي از شما استقبال مي كنند.
۳-معمولا كيش رايج در بين كشور هاي آسياي شرقي، بودايي است. بيشتر اهالي  تايلند هم به اين آيين گرويده اند. اما مذهب اسلام و به خصوص كيش شيعه در اين كشور پس از بودا بيشترين شمردن را دارد. در اين مملكت كشمكش ديني هستي ندارد و مردم با هر ديني كه دارند به راحتي در كناره هم حيات مي كنند.
جاذبه هاي توريسم تايلند
همانطور كه پيشتر گفته شد جاذبه هاي توريسم زيادي در شهر بانكوك و جزاير اطراف وجود دارد. مسافرت به تايلند را از دست ندهيد. مطمعنا از بودن در تايلند لذت مي بريد و يك تجربه ي لذت دسته خواهيد داشت.
بيشتر جاذبه هاي توريسم بانكوك با توجه به باورها ديني ملت كشور، معابد ويژه آن ها، بازار هاي قشنگ و جذاب و چند جاذبه ي طبيعي از جمله رود ها است.
مهمترين علت سفر ملت به مملكت تايلند
چرا تايلند براي مسافرت خوبه؟
تايلند كشور زيبايي است كه جاذبه هاي توريسم زيادي دارد. مسافرت به اين مملكت بسيار محبوب و پرطرفدار است هر سال توريست هاي زيادي به اين مملكت سفر مي كنند. براي اطلاعات اغلب متن زير را دنبال كنيد.
چرا مسافرت به تايلند يك مسافرت رويايي و يادبود انگيز است؟
۱-تايلند كشوري واقع در جنوب شرقي آسياست و داراي آب و هواي كلي نمور و باراني است. چه بسا دما و نم در ماه هاي خاصي مبتلا تغيير شود ولي معمولا توريست ها از قدم زدن در چنين آب و هوايي لذت مي برند.
۲-همچنين در گوشه ها-كناره ها اين مملكت جزاير زيبا و متعددي از دسته پوكت، پاتايا و سامويي وجود دارد كه همانند بهشت روي زمين است. در اين جزاير زيبا، سواحل زيبا و متعددي هستي دارد كه با همگي امكانات تفريحي و ورزشي از شما توريست هاي عزيز پذيرايي مي كند.
۳-از ديگر جاذبه هاي گردشگري تايلند مي طاقت به معابد بوداي تاريخي آن اشاره كرد كه با معماري شگفت و بي اندازه توجه توريست ها را به شدت جذب مي كند.
۴-مردم تايلند همچنين ملت مهرباني هستند و به گرمي به توريست ها خوشايند مي گويند. اگر با اين مردم مهربان به زبان تايلندي صحبت كنيد، به شدت حيرت زده مي شوند. چون آن ها فكر مي كنند زبان تايلندي، دشوار و غير قابل يادگيري است.
۵-در تايلند هتل هاي خوب و عالي هستي دارد. اين كشور از آنجايي كه در ساحل ساحل پيمان دارد هتل هاي ساحلي بي اندازه قشنگ و فراواني دارد. تمامي اين هتل ها با امكانات و خدمات با كيفيت از شما پذيرايي مي كنند.
۶-همچنين اگر به اين مملكت قشنگ مسافرت كنيد، خواهيد ديدن مراكز خريد جالب و متفاوتي در اين كشور هستي دارد. براي مثال بازار شناور روي آب شما را شگفت زده مي كند.
بنابراين مسافرت به اين مملكت زيبا را از دست ندهيد.
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ] [ ۰۳:۳۹:۰۶ ] [ ليدا ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب