تور كوشي آداسي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 10
دیروز : 13
افراد آنلاین : 1
همه : 6446
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

هتل ايكبال دلوكس استانبول  Istanbul Ikbal Deluxe Hotel

هتل ايكبال دلوكس استانبول Istanbul Ikbal Deluxe Hotel يك از هتل هاي 4 ستاره مي باشد كه در سال 1993 ميلادي در منطقه لاللي شهر استانبول تركيه بنا شده است. اين هتل در نزديكي ديواره هاي تاريخي شهر استانبول قرار گرفته است.مسجد اياصوفيه در 1 كيلومتري اين هتل قرار دارد. اين هتل در 8 طبقه و در مجموع با 144 اتاق و سوييت آماده سرويس دهي به گردشگران تور استانبول مي باشد. در مقابل اين هتل ايستگاه تراموا واقع شده است.ميدان تقسيم استانبول 4 كيلومتر از اين هتل فاصله دارد.فاصله هتل ايكبال دلوكس از فرودگاه بين المللي آتاتورك استانبول تركيه حدود 12 كيلومتر مي باشد.

ساير تصاوير و امكانات هتل ايكبال دلوكس استانبول:

رستوران بين المللي،پذيرش شبانه روزي، حمام سنتي تركي و بخار،ماساژ و SPA، سونا، جكوزي، سولاريوم،تهويهمطبوع،سيستم گرمايش،خدمات تحويل بار و چمدان، بار، اينترنت بي سيم، آسانسور، صرافي،سالن ورزشي و بدنسازي،سالن بيليارد، پرتاب دارت، سالن كنفرانس و...

 

جهت رزرو و خريد تور استانبول و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل مديسون استانبول  Istanbul Madison Hotel

هتل مديسون استانبول Istanbul Madison Hotel هتلي با درجه 4 ستاره مي باشد و در سال 2002 ميلادي به طور كامل از نو طراحي شده و در مجاورت ميدان تكسيم استانبول بنا شده است.هتل از 9 طبقه و در مجموع با 110 اتاق آماده سرويس دهي به گردشگران تور استانبول مي باشد.در لابي اين هتل آثار هنري زيبايي در معرض ديد ميهمانان تور استانبول قرار داده اند. در اين هتل يه سالن ورزشي و بدنسازي نيز وجود دارد. هتل داراي استخر سرپوشيده مي باشد و ميهمانان تور استانبول مي توانند از آن استفاده كنند. يكي ديگر از امكانات هتل ترانسفر فرودگاهي مي باشد. هتل به اينترنت بي سيم رايگان نيز مجهز مي باشد.

 

تصاوير و امكانات هتل مديسون استانبول:

رستوران بين المللي،پذيرش شبانه روزي،امكانات جلسه و ضيافت، آسانسور،خدمات تحويل بار و چمدان، تهويه مطبوع،سيستم گرمايش، بار،خدمات خانه داري،ترانسفر فرودگاهي،لباسشويي،خشكشويي، اتوكشي،سرو صبحانه در اتاق،رنت كار،فكس و كپي،سالن بدنسازي،استخر سرپوشيده،حمام سنتي تركي و بخار و...

جهت رزرو و خريد تور استانبول و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل فورسيزن سلطان احمد استانبول  Istanbul Four Season Sultanahmet Hotel

هتل فورسيزن سلطان احمد استانبول Istanbul Four Season Hotel يكي از هتل‌هاي 5 ستاره منحصر به فرد در نوع خود مي‌باشد و در سال 1919 ميلادي در منطقه با قدمت و توريستي سلطان احمد شهر استانبول ساخته شده است.اين هتل در 3 طبقه و با 65 اتاق و سوييت مجلل و زيباي خود با معماري نئو كلاسيك آماده سرويس دهي به گردشگران تور استانبول مي باشد.هتل فورسيزن استانبول يا به عبارتي همان هتل چهارفصل سلطان احمد استانبول با اماكن تاريخي و توريستي شهر استانبول مانند مسجد اياصوفيه،كاخ توپكاپي،مسجد آبي و بازار بزرگ استانبول و... بسيار نزديك مي‌باشد.رستوران هتل با محيطي دلنشين و آرامش بخش در فضاي باز و بسته مكان مناسبي براي صرف وعده‌هاي غذايي گردشگران تور استانبولمي‌باشد.همچنين سالن ورزشي هتل با فضاي حدود 70 متر به انواع دستگاه‌هاي ورزشي به روز مجهز شده است علاوه بر آن ميهمانان هتل مي‌توانند از استخر و خدمات ماساژ هتل فورسيزن بسفر استانبول نيز استفاده كنند. هتل فورسيزن سلطان احمد استانبول در سال 2008 به طور كامل بازسازي شده است و جزء زير مجموعه هتل‌هاي چهارفصل مي‌باشد.اين هتل در سال 2015 به عنوان يكي از 10 هتل برتر شهر استانبول انتخاب شده است.

تصاوير،عكس ها و امكانات هتل فورسيزن سلطان احمد استانبول :

رستوران بين المللي سرپوشيده و روباز،پذيرش شبانه روزي،پشتيباني از زبان شما،تهويه مطبوع،سيستم گرمايش،خدمات نظافت و خانه داري،باشگاه سلامتي،خدمات مراقبت و نگهداري از كودكان،سالن و باشگاه ورزشي و... .

جهت رزرو و خريد تور استانبول و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل اميرا استانبول  Istanbul Amira Hotel

 

هتل اميرا استانبول Istanbul Amira Hotel يكي از هتل هاي 5 ستاره مي باشد كه در سال 2010 ميلادي در مركز شهر استانبول و در نزديكي منطقه سلطان احمد استانبول بنا شده است. فرودگاه بين المللي آتاتورك استانبول در فاصله 15 كيلومتري هتل اميرا استانبول قرار دارد. اين هتل در فاصله 700 متري ايستگاه ترامواي سلطان احمد واقع شده است. هتل در 6 طبقه و در مجموع از 32 اتاق و سوييت زيبا تشكيل شده است و آماده خدمات دهي به گردشگران تور استانبول مي باشد.اتاق هاي هتل داراي شيشه هاي دوجداره مي باشند و در برابر صدا عايق هستند. هتل به اينترنت پرسرعت بي سيم مجهز مي باشد.

 

تصاوير،عكس ها و امكانات هتل اميرا استانبول:

رستوران بين المللي، پذيرش شبانه روزي، استخر، سونا، جكوزي، سالن ورزشي و بدن سازي، ماساژ و SPA، لاندري، محل نگهداري از كودكان، صرافي، پاركينگ، اجاره اتومبيل، برق اضطراري، صندوق امانات، تهويه مطبوع،سيستم گرمايش، خدمات تحويل بار و چمدان، فكس و كپي و...

 

جهت رزرو و خريد تور استانبول و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل سوييس استانبول  Istanbul Swissotel Hotel

هتل سوئيس استانبول Istanbul Swissotel Hotel يكي از هتل هاي 5 ستاره خوب مي باشد كه در سال 1991 ميلادي در منطقه بشيكتاش استانبول در نزديكي ميدان تكسيم بنا شده است.اين هتل در 16 طبقه و در مجموع از 497 اتاق و 63 سوييت تشكيل شده است و آماده خدمت رساني به گردشگران تور استانبول مي باشد.هتل داراي 7 رستوران و كافي شاپ مي باشد.قصر توپكاپي و ، بازار بزرگ و مسجد سلطان احمد استانبول 15 دقيقه با ماشين با اين هتل فاصله دارند.اين هتل با فرودگاه بين المللي آتاتورك استانبول تركيه 17 كيلومتر فاصله دارد.اين هتل نزديك به منطقه نيسانتاسي است كه اين منطقه پر از مراكز خريد و فروشگاه است.هتل سوييس استانبول در سال 2001 به طور كامل و در سال 2014 به صورت دوره اي بازسازي شده است.

تصاوير،عكس ها و امكانات هتل سوئيس استانبول:

رستوران بين المللي، پذيرش شبانه روزي، لاندري، خدمات خانه داري، لباسشويي، خشكشويي، اتوكشي،تهويه مطبوع، بار،سيستم گرمايش،خدمات تحويل بار و چمدان، صندوق امانات، سرويس مراقبت از كودكان، استخر روباز و سرپوشيده، ماساژ، سونا، جكوزي، مركز سلامت و آبگرم و SPA، سولاريوم، حمام سنتي تركي و بخار، تنيس،سالن بدنسازي، اينترنت پرسرعت و... 

 جهت رزرو و خريد تور استانبول و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول پاييز 96 

تور استانبول مهر 96 

تور استانبول آبان 96 

تور استانبول آذر 96 

تور استانبول زمستان 96 

تور استانبول دي 96 

تور استانبول بهمن 96 

تور استانبول اسفند 96 

تور استانبول از تبريز 

تور استانبول از مشهد 

تور استانبول از اصفهان 

تور استانبول از تهران 

تور استانبول از شيراز 

تور استانبول از رشت 

تور استانبول نوروز 97 

تور تركيه پاييز 96 

تور تركيه مهر 96 

تور تركيه آبان 96 

تور تركيه آذر 96 

 

تور تركيه نوروز 97

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۵۵:۴۴ ] [ ليدا ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب