تور كوشي آداسي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 1
دیروز : 29
افراد آنلاین : 1
همه : 6687
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس
تايلند، آنچه بايد بدانيد
تايلند در جنوب شرقي آسيا با طبيعت فوق‌العاده سرسبز، معابد بودايي، سواحل مرجاني، درياي زلال، هزينه‌ي پسنديده حمل‌ونقل و خوردوخوراك، خريد باصرفه و تورهاي ماجراجويانه، مقصدي جذاب براي گردشگران سراسر دنياست. بانكوك، پايتخت اين كشور، تا بخواهيد جاذبه‌ي گردشگري دارد. اما اگر طالب خريد به‌صرفه و لذت‌بخش هستيد، تور تايلند دقيقا پسنديده شماست. تور تايلند به صورت تور بانكوك، تور پاتايا و تور پوكت برگزار مي‌شود، اما براي اين‌كه اغلب بهتان خوش بگذرد، مي‌توانيد تور تركيبي بگيريد و بعد از سياحت در بانكوك، در سواحل زيباي پوكت يا پاتايا تني به آب بزنيد و از زيبايي‌ها و امكانات اين شهرهاي ساحلي لذت ببريد.
جاذبه‌هاي گردشگري
تايلند مملكت معبدهاست. در تمام شهرهاي اين كشور معابد بودايي را پيدا مي‌كنيد، معبد بوداي زمردين، معبد بوداي زرين و معبد بوداي خوابيده از مشهورترين معابد بانكوك هستند. بازار چيانگ‌ماي از معروف‌ترين و بزرگ‌ترين بازارهاي خياباني دانشمند است كه چه هوا آفتابي باشد چه باراني، از بامداد تا شب در سطح خيابان داير مي‌شود و اجناسي را با قيمت‌هاي بسيار نكوداشتن در اين بازار پيدا مي‌كنيد. سواحل و جزيره‌هاي تايلند هم براي خودشان عالم متفاوتي از تفريح و سرگرمي‌اند كه تجربه‌ي ماندن در آن‌ها سفرتان را دلپذيرتر مي‌كند.
تجربه‌هاي هيجان انگيز سفر
مردم تايلند مانند بيشتر كشورهاي جنوب شرق آسيا براي حمل‌ونقل داخل شهري از موتور سه‌چرخه استفاده مي‌كنند كه به آن «توك‌توك» مي‌گويند. با كرايه‌ي دوچرخه يا موتورسيكلت يا به كارگيري توك‌توك مي‌توانيد با هزينه‌ي كمي، رفت‌وآمد شهري را به يك ماجراجويي هيجان‌انگيز تبديل كنيد. ديدار از مزرعه‌ي كروكوديل‌ و مزرعه‌ي مارها هم در بانكوك هم تجربه‌ي هيجان‌انگيزي است. اما اگر خريد هيجان‌انگيز مي‌خواهيد، بازار شناور بانكوك با فروشنده‌هاي توي قايق‌هاي شناور روي آب بهترين گزينه‌ي پيش روي شماست.
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ] [ ۱۱:۱۷:۱۲ ] [ ليدا ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب